Tullballj Skrevet 31. juli 2015 Del Skrevet 31. juli 2015 Har fått en skade på bilen min i forbindelse med parkering på en båt. Ble opplyst om at regler for parkeringshus var gjeldene. Finner ikke noe om dette, bare regler for offentlig parkering. Hvor står de lovene eller forskriftene? Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 31. juli 2015 Del Skrevet 31. juli 2015 Var ikke klar over at det fantes egne regler for "parkeringshus" - mange av de jeg parkerer i gjevning står opplyst om at man "parkerer på eget ansvar". Slik jeg forstår det innebærer ikke dette at du har ingen rettigheter, men at eieren av parkeringshuset ikke kan stilles ansvarlig for eksempelvis en tredjeparts uforsvarlige handling. Lenke til kommentar
Tullballj Skrevet 1. august 2015 Forfatter Del Skrevet 1. august 2015 Det må vel finnes noen forskrifter om utforming og merking. Tviler på at det er totalt anarki. At alt er på eget ansvar vil si at de kan gjøre akkurat hva de vil, så det må være noen regler som eier også må følge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå