Arodem Skrevet 31. juli 2015 Del Skrevet 31. juli 2015 Og snart kommer det mer innhold.Rocket League har blitt lastet ned over 5 millioner ganger Lenke til kommentar
CafSneak Skrevet 31. juli 2015 Del Skrevet 31. juli 2015 Jeg har spilt over 50 timer og de "små finurlighetene" sitter ikke enda 2 Lenke til kommentar
Wangfu Skrevet 31. juli 2015 Del Skrevet 31. juli 2015 Spilte orginalen på PS3 way back when. Foreløpig virker det veldig Copy paste. Så finurlighetene trengte bare en oppkvikker. Men skal sies at det er ufattelig mye mer morro med online i disse dager. Savner disse ikke-standard banene dog, halvmåner og sjørøverskip er ett must! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 31. juli 2015 Del Skrevet 31. juli 2015 Utrolig morsomt spill, og man trenger bare å investere 5 minutter av gangen. Spilt det mye, men spillet har dessverre slitt mye med servere som lagger. Noe som er forståelig da de har fått langt mer etterspørsel enn de hadde regna med. Lenke til kommentar
Puro Skrevet 1. august 2015 Del Skrevet 1. august 2015 Spilte det, takla ikke laggen, hoppa over til nyeste Magic: Duels som kom ut for et par dager siden. Spillet har ikke så mye replay value for min del, minner meg for mye om Trackmania bare mindre seriøst. Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 1. august 2015 Del Skrevet 1. august 2015 Merker meget sjeldent lagg i Rocket League. Dersom det lagger er det gjerne en annen spiller med 200+ ping som holder helvete... 19/20 kamper i alle fall foregår laggfritt. RL er fantastisk moro, anbefales. 1 Lenke til kommentar
soppel300 Skrevet 1. august 2015 Del Skrevet 1. august 2015 Skal det komme tournament på Telenorligaen eller blir det hostet noen her på gamer? Lenke til kommentar
Simen M Skrevet 1. august 2015 Del Skrevet 1. august 2015 Hadde ikke tenkt å kjøpe spillet i det hele tatt, da jeg syntes det så litt kjedelig ut. Helt til jeg fikk det i gave av en kompis. Fantastisk morro! 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå