Brus Skrevet 31. juli 2015 Del Skrevet 31. juli 2015 Har en HTC one smarttelefon (kanskje et par år gammel) som har sluttet å vibrere ved innkomne telefoner og sms'er. I tillegg blir den veldig fort varm, og når jeg holder på den kjenner jeg en ubehagelig sitring/prikking i hånden - kan minne litt om å holde på et elektrisk gjerde... Telefonen blir ladet hver dag. Har prøvd å Google uten resultat. Noen som har lignende erfaringer,- og gjerne løsninger på problemet? Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 31. juli 2015 Del Skrevet 31. juli 2015 Har en HTC one smarttelefon (kanskje et par år gammel) som har sluttet å vibrere ved innkomne telefoner og sms'er. I tillegg blir den veldig fort varm, og når jeg holder på den kjenner jeg en ubehagelig sitring/prikking i hånden - kan minne litt om å holde på et elektrisk gjerde... Telefonen blir ladet hver dag. Har prøvd å Google uten resultat. Noen som har lignende erfaringer,- og gjerne løsninger på problemet? Hei! Hvilken HTC One er det? M7 eller M8? Jeg ville forsøkt å tilbakestille til fabrikkinnstillinger, men hvis det ikke hjelper ville jeg sendt den inn til reparasjon. Du har 5 års reklamasjonsfrist tross alt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 1. august 2015 Del Skrevet 1. august 2015 Backup, reset. Btw: One X og M7 er to forskjellige telefoner. One X har ladekontakt på siden, på M7 sitter den under. Hvis det er en M7 kan du prøve å oppgradere til Android 5, hvis det ikke allerede er gjort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå