HDfreebie Skrevet 31. juli 2015 Del Skrevet 31. juli 2015 Hei, Eg har nyleg flytta inn i eit trehus frå femtitalet med tilbygg frå syttitalet. Huset er på ca. 200 m2 og ganske avlangt i fasongen. Eg treng god trådlaus dekning i både fyrsteetasje og kjellar. Min noko utdaterte Jenssen AirLink 89300 gjer ikkje susen lenger. Har de tips til ein ruter som vil sikre meg godt nett i overskueleg framtid? På førehand takk for hjelpa! Helsing Dagfinn Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 31. juli 2015 Del Skrevet 31. juli 2015 Wireless AC de fleste av disse er nok en god del bedre, styr unna jensen, det finner langt bedre fra netgear, Asus, cisco\linksys. Husk du får ofte ikke over 25-60 mbit hvis du passer 150 meter særlig når det er mye vegger og elektrisk utstyr som blokker for signalene. Så beste er å trekke kabel så langt som mulig å ha ruteren på samme eller på rommet ved siden av der du trenger trådløs, særlig hvis du vil ha høy hastigheter. Lenke til kommentar
HDfreebie Skrevet 1. august 2015 Forfatter Del Skrevet 1. august 2015 Takk for svar! Eg vurderer sterkt å gå for ein Asus RT-AC68U sidan den har gjort det nokonlunde bra i avstandsmålingar. Lenke til kommentar
Dreamfault Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 Netgear Nighthawk R7000 opplever jeg også som å ha god dekning. Du kan vurdere det som et alternativ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå