TST Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Det var på et amerikansk nettsted ryktene begynte å florere, men Microsoft har nå avkreftet dette. Halo 2 kommer overhodet ikke ut i USA i november slik mange tror. Les artikkelen her Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Dette underbygges enkelt: Gamer.no har ikke mottat noen preview-versjon eller anmelder-versjon. jepp, det første de tenker et par uker før release er nok, "nu må vi forte oss å få spillet sendt til norge så de får andmeldt det der" -_- men men, halo 2 er det spillet jeg bekymrer meg minst over, vet det kommer til å bli tidenes beste fps, og at det kommer til å eie over xbox live, så I'm cool. Gleder meg mer til dette enn half life 2 og doom III. Lenke til kommentar
TST Skrevet 10. november 2003 Forfatter Del Skrevet 10. november 2003 jepp, det første de tenker et par uker før release er nok, "nu må vi forte oss å få spillet sendt til norge så de får andmeldt det der" -_- De tenker naturligvis ikke akkurat slik du skisserer, men Microsoft sender oss sjeldent eller aldri retail-versjoner mindre enn 2-3 uker før lansering. Vi får ting likt med pressen ellers i Europa og Microsoft lanserer tross ikke et spill uten å reklamere for det først. Inkludert Norge. Det ville vært underlig om Halo 2 plutselig skulle lanseres uten at vi hadde fått en eneste spillbar versjon enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg