Jan Høydal Skrevet 31. juli 2015 Del Skrevet 31. juli 2015 Feigumfossen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 31. juli 2015 Del Skrevet 31. juli 2015 Meget vakkert, og innfallet av lys skaper fin dynamikk i bildeflaten. Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 31. juli 2015 Del Skrevet 31. juli 2015 Ja, dette ble et mektig skue å se på bilde også. Et meget flott og velkomponert bilde med et fantastisk lys akkurat rundt der fossen er, ja da har man fått en åpenbaring av den sjeldne sorten. Flotte farger, god skarphet og en flott og dramatisk himmel. Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 31. juli 2015 Del Skrevet 31. juli 2015 Et landskapsbilde som virkelig skiller seg ut! Flott med sollyset som treffer skogen og fossen og de truende skyene bak fjellet. Du var heldig som kom over akkurat dette skue, men jammen har du vært dyktig til å formidle det også.. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 31. juli 2015 Del Skrevet 31. juli 2015 Her er lysforholdene utnyttet på en utmerket måte. Dessuten har du funnet omgivelser som passer, og ikke minst flott foss som blikkfang. Landskapsfotografering kan du nok med fordel fortsette med i tillegg til din spesialitet, portretter og behandling av lys/skygge. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 31. juli 2015 Del Skrevet 31. juli 2015 Litt dystert bilde - men du så flott !! hilsen Torhild Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 31. juli 2015 Del Skrevet 31. juli 2015 Sånne øyeblikk et flotte, godt du kunne stoppe akkurat der og da! Fantastisk flott lys! Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 31. juli 2015 Del Skrevet 31. juli 2015 Dette må vel kunne kalles ett blinkskudd. Lyset ble jo helt magisk. Det er i sånne stunder en kan være glad en har kameraet i nærheten Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 31. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2015 Meget vakkert, og innfallet av lys skaper fin dynamikk i bildeflaten. Takker, jo jeg ble ganske betatt av dette skuet. Det er jo sjelden at slike kontraster oppstår så isolert, så det var artig å "fange" det. mvh jan Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 31. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2015 Ja, dette ble et mektig skue å se på bilde også. Et meget flott og velkomponert bilde med et fantastisk lys akkurat rundt der fossen er, ja da har man fått en åpenbaring av den sjeldne sorten. Flotte farger, god skarphet og en flott og dramatisk himmel. Mvh Torbjørn Ja, jeg følte nesten at Vår Herre stod med lommelykta her Takker for særs god tilbakemelding Torbjørn. mvh Jan Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 31. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2015 Fantasisk flott. Takker Erik mvh Jan Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 31. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2015 Et landskapsbilde som virkelig skiller seg ut! Flott med sollyset som treffer skogen og fossen og de truende skyene bak fjellet. Du var heldig som kom over akkurat dette skue, men jammen har du vært dyktig til å formidle det også.. Mvh Fredrik Takker Fredrik, det er jo magre grenser for hvordan man kan formidle et slikt bilde, men litt etterbehandling ble det jo pga den lange avstanden og dis over fjorden. mvh Jan Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 31. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2015 Her er lysforholdene utnyttet på en utmerket måte. Dessuten har du funnet omgivelser som passer, og ikke minst flott foss som blikkfang. Landskapsfotografering kan du nok med fordel fortsette med i tillegg til din spesialitet, portretter og behandling av lys/skygge. Vennlig hilsen Ragnar Det var mye griseflaksen som slo inn her, men artig å prøve seg på slike bilder også. Om det blir så mange flere er jeg usikker på, men det gav litt mersmak Ellers, takk for meget flott tilbakemelding Ragnar. mvh Jan Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 31. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2015 Litt dystert bilde - men du så flott !! hilsen Torhild Dystert er noe jeg liker Så den tar jeg med meg i positiv forstand. Liker at det ser litt mørkt og dramatisk ut. mvh jan Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 31. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2015 Sånne øyeblikk et flotte, godt du kunne stoppe akkurat der og da! Fantastisk flott lys! Det er jo lyset som er hele greia på dette bildet, ellers hadde det fort blitt et vanlig turistbilde mvh jan Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 31. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2015 Dette må vel kunne kalles ett blinkskudd. Lyset ble jo helt magisk. Det er i sånne stunder en kan være glad en har kameraet i nærheten Mvh. Rolf Takker Rolf, kameraet lå i forsetet på bilden - så jeg var heldig med den - skuddklar kan man si mvh Jan Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 31. juli 2015 Del Skrevet 31. juli 2015 Enig med de tidligere kommentanterne, veldigt flott miljø/landskapsbilde Med hilsen Leif Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 1. august 2015 Del Skrevet 1. august 2015 Dette bildet bæres rett og slett av lyset som får fossen og området nedenfor fram. Ble ikke helt enig med meg selv om det ble bedre med et lite toppkutt som skjærer diagonalen på fjellet til høyre. Det kan du scrolle opp og se på sjøl. Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg