Kurt Lekanger Skrevet 31. juli 2015 Del Skrevet 31. juli 2015 Men fortsatt står mange i nedlastingskøen.Windows 10 er lastet ned 14 millioner ganger på ett døgn Lenke til kommentar
Arnstein_Bjone Skrevet 31. juli 2015 Del Skrevet 31. juli 2015 Dette er en kø jeg ikke kommer til å stille meg i ved det første. Om en uke er det 100(?) millioner som har installert Windows 10. Jeg lar disse streve med barnesykdommene, spesielt når Window 7 fungerer så utmerket som den gjør. Et prinsipp jeg stort sett har fulgt siden MSDos 1.1... 1 Lenke til kommentar
G Skrevet 31. juli 2015 Del Skrevet 31. juli 2015 Det er ingen kø å stille seg i, dersom du benytter MediaCreationTool eller MediaCreationToolx64 (for de fleste som har 64-bit). Lenke til kommentar
Halky Skrevet 31. juli 2015 Del Skrevet 31. juli 2015 Letteste er jo og bare starte oppgraderingen selv via det verktøyet de har lagt ut på sine hjemmeside. Det går så enkelt atte Sitter selv på Windows 10 her og så langt har jeg ikke støtt på noen problemer så langt. Lenke til kommentar
Erik.is.me Skrevet 31. juli 2015 Del Skrevet 31. juli 2015 Dette er en kø jeg ikke kommer til å stille meg i ved det første. Om en uke er det 100(?) millioner som har installert Windows 10. Jeg lar disse streve med barnesykdommene, spesielt når Window 7 fungerer så utmerket som den gjør. Et prinsipp jeg stort sett har fulgt siden MSDos 1.1... Windows 7 er et utmerket OS. Tror jeg hadde Vista I omtrent 4 timer (fulgte med maskinen) før jeg hoppet over på w7-insider toget. Kjørt det siden. Når det kommer til w10, så hoppet jeg på det toget for tidlig, men andre gangen jeg testet det fungerte det plettfritt. Har vært mitt hovedos siden mars(?). Vil egentlig si at det er mindre barnesykdommer I w10 på lansering enn det var på w7 ved lansering. Det største problemet er egentlig at MS har endret odde-/partall strategien sin rundt crappy-/kongeOS. Litt forvirret, men heldigvis blir det ikke noe windows11, så jeg tror jeg skal klare å holde oversikten. Lenke til kommentar
Thegamerboy Skrevet 31. juli 2015 Del Skrevet 31. juli 2015 Jeg snek meg frem i køen Lastet bare ned en fil fra Microsoft.com som gjorde alt arbeidet Lenke til kommentar
Martinnh123 Skrevet 31. juli 2015 Del Skrevet 31. juli 2015 kan jeg fortsatt spill alle spillene mine (f.eks call of duty og gta 5)? Lenke til kommentar
Thegamerboy Skrevet 31. juli 2015 Del Skrevet 31. juli 2015 kan jeg fortsatt spill alle spillene mine (f.eks call of duty og gta 5)?Du kan det, men jeg har litt problemer med lyd som hopper mellom kilder og krasjing, bare vent litt til. For å være på den sikre siden altså. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 1. august 2015 Del Skrevet 1. august 2015 Meget fornøyd med Windows 10. Ytelseøkning i spill og lynrask oppstart. DirectX 12 støtte er det også :> Lenke til kommentar
Bjoolz Skrevet 1. august 2015 Del Skrevet 1. august 2015 Til dere som har oppgradert fra W7: Gjør oppgraderingen en formatering og tar en fresh install, eller oppgraderer den bare OS filene? Lenke til kommentar
Kipman2000 Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 Til dere som har oppgradert fra W7: Gjør oppgraderingen en formatering og tar en fresh install, eller oppgraderer den bare OS filene? Så vidt jeg har forstått så oppgraderer den bare til W10 først, men at du deretter kam ta en fresh install i etterkant Lenke til kommentar
G Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 Det noen forskjeller, så får man finne ut selv om man vil ha dem: http://www.cnet.com/videos/link/feUEIAe7HcdRVZLJPHmyHZSHlGW2Msuc/ Lenke til kommentar
Bumpaveis Skrevet 3. august 2015 Del Skrevet 3. august 2015 Ja har meldt meg på gratis oppdatering (reservasjon), men den laster kun ned Preview versjonen? Har meldt meg ut av Preview programmet for lengst. Noen som har noe gode råd her? Ønsker ikke Preview versjonen, ønsker den vanlige. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå