Øystein.F. Skrevet 31. juli 2015 Del Skrevet 31. juli 2015 Store endringar er i vente for Microsofts svarte boks.FEATURE: Slik blir Xbox One i framtida Lenke til kommentar
Albatron Skrevet 31. juli 2015 Del Skrevet 31. juli 2015 Tror ikke jeg kommer til å kjøpe en next-gen konsoll før 4K støtte kommer Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 31. juli 2015 Del Skrevet 31. juli 2015 Tror ikke jeg kommer til å kjøpe en next-gen konsoll før 4K støtte kommer Da tror jeg du må vente til neste generasjon. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 31. juli 2015 Del Skrevet 31. juli 2015 (endret) MS har vist seg flittig i å endre på GUI på konsoll tidligere, kjekt å se de kjører flat pedal på One også. Det kan bare ble bedre og kjappere enn det er i dag da. Den nye kontrollen ser artig ut, men jeg kan neppe rettferdiggjøre prisen mtp. Hvor lite brukstid jeg har på både One og PC altså :/ Endret 31. juli 2015 av Mala Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 31. juli 2015 Del Skrevet 31. juli 2015 Xbox One blir bare bedre og bedre. Fremtiden ser lys ut både mtp spill og OS. Eneste som mangler nå er en slim-versjon av maskinen. Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 31. juli 2015 Del Skrevet 31. juli 2015 Fremtiden ser bra ut både for PS4 og Xbox One. Wii U derimot.... 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 31. juli 2015 Del Skrevet 31. juli 2015 Wii U har vel ikke vært relevant siden..noensinne ? 1 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 31. juli 2015 Del Skrevet 31. juli 2015 Tror ikke jeg kommer til å kjøpe en next-gen konsoll før 4K støtte kommer Da tror jeg du må vente til neste generasjon. Tror nok man må vente 2-3 generasjoner før man får det. XboxOne klarer jo ikke 1080p en gang som har vært standard innenfor PC verdenen i lang tid. Ser man på utviklingen fra Xbox 360 så har de jo bare gått fra 720p og opp til 900p på 8 år, så da blir vel neste Xbox 1080p da. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 31. juli 2015 Del Skrevet 31. juli 2015 Tror ikke jeg kommer til å kjøpe en next-gen konsoll før 4K støtte kommer Da tror jeg du må vente til neste generasjon. Noe som bare passer bra siden 4K vil falle ned i pris da. Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 31. juli 2015 Del Skrevet 31. juli 2015 Wii U har vel ikke vært relevant siden..noensinne ? "Relevant" må du nesten definere nærmere. Mange hadde forhåpninger til Wii U, og det virket en stund som om tredjepartsutviklere ville satse på konsollen (jeg forstår "relevant" som støtte fra utviklere). Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 31. juli 2015 Del Skrevet 31. juli 2015 Tror ikke jeg kommer til å kjøpe en next-gen konsoll før 4K støtte kommer Da tror jeg du må vente til neste generasjon. Tror nok man må vente 2-3 generasjoner før man får det. XboxOne klarer jo ikke 1080p en gang som har vært standard innenfor PC verdenen i lang tid. Ser man på utviklingen fra Xbox 360 så har de jo bare gått fra 720p og opp til 900p på 8 år, så da blir vel neste Xbox 1080p da. ikke bare er det bare 900p, men 900p 30fps. De fleste pcer har jo kjørt 1080p 60fps i 10 år. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 31. juli 2015 Del Skrevet 31. juli 2015 Det som drepte Wii u var elendig markedsføring. Treffer fremdeles mennesker her inne og ute i butikker som tror Wii u er en form for nettbrett som kobles til Wii. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 31. juli 2015 Del Skrevet 31. juli 2015 (endret) Wii U har vel ikke vært relevant siden..noensinne ? "Relevant" må du nesten definere nærmere. Mange hadde forhåpninger til Wii U, og det virket en stund som om tredjepartsutviklere ville satse på konsollen (jeg forstår "relevant" som støtte fra utviklere). Nintendo lovet gull og grønne skoger når det kom til 3.parts støtte ja, noe de også gjorde med Wii (som jo var ganske bra helt til gimmickbølgen falt til ro). Det gjenstår nå å se hvor det legger seg hardwaremessig i forhold til One og PS4, og hvor vidt det er lett å utvikle til denne uten å måtte i hjelskalere spillene nedover. Tror og håper ikke Nintendo kjører seg ut på den fronten igjen sammen med ett ustyrlig ELENDIG PR-apparat allerede fra avdukingen av konsollen. Det er faktisk helt vanvittig hvor mye Nintendo tryna med Wii U altså. Men nå står de jo ikke alene om PR-krise da, MS gjorde det ikke lett for seg selv de heller med tabbe på tabbe i forkant av lansering. Men de har riktignok gitt jernet og virkelig hentet seg inn igjen. Sony kruser avgårde på begges bekostning og fatale tabber, full fest i de lokalene om dagen. Endret 31. juli 2015 av Mala Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 31. juli 2015 Del Skrevet 31. juli 2015 Wii U har vel ikke vært relevant siden..noensinne ? Kanskje ikke relevant men den har allikevel noen av de beste spillene de siste tre årene. Men den er på vei ut, gitt. Lenke til kommentar
Jarlex Skrevet 31. juli 2015 Del Skrevet 31. juli 2015 Spennende dette, men venter nok til en slim-utgave av maskinen dukker opp Lenke til kommentar
KongElg Skrevet 31. juli 2015 Del Skrevet 31. juli 2015 holder meg til wii u her ass! ^^ zelda <3 Lenke til kommentar
G Skrevet 1. august 2015 Del Skrevet 1. august 2015 Hva svarer Sony med nå da. Gratis nedlastning av PS3-spill du måtte ha, bare ved å putte i PS3-platen inn i PS4-boksen? Og toppe det med at man ikke behøver å ha platen stående i maskinen for evig og alltid, men at man kan legge den tilbake på hyllen etter at den er innregistrert? Evt. dersom de er så redd for piratbrukere, så kan de kreve en liten sum for at man skal kunne få tillatelse til å legge den på hyllen. F.eks. omkring 5 dollar elns.?? Lenke til kommentar
Ventilator Skrevet 3. august 2015 Del Skrevet 3. august 2015 Tror ikke jeg kommer til å kjøpe en next-gen konsoll før 4K støtte kommer Da tror jeg du må vente til neste generasjon. Må nok vente 2-3 generasjoner. Konsollene klarer jo ikke engang 1080p på alle spill selv etter 10 år. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 3. august 2015 Del Skrevet 3. august 2015 holder meg til wii u her ass! ^^ zelda <3 Hvilket Zelda? De som kom på de forrige generasjonene? Lenke til kommentar
NoirNow93 Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 PS4 - Lag bedre air-intake, lag rivaliserende bakoverkompatibilitet XB1 - lag mindre modell WII U - du er død Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå