Gå til innhold

Fra Fjærland i Sogndal kommune

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kor e alle fiskare hen?

Båten ligger ensom og forlatt og dråpene mot ellers blikkstille vann vitner om at det regner hvilket jeg fra min barndom og ungdom husker at det var fint vær for fiske og rodde ut i fullt regnutstyr med jakke og bukse for å gå etter gjedde og abbor.

Apropos abbor så er det en som skal ha studert abborfinner og sett at august skal bli varm. Gjenstår altså å se.

Ellers god komp i Vestlanmdsværet mellom fjella.

At båten er plassert midtstilt her synes jeg funker helt OK. God dybdefølelse.

(At du kanskje kunne tatt enda et par cm oppe nevnes som du ser bare i en parantes).

Roar

Lenke til kommentar

Vi har nok vært i Sogn omtrent på samme tida Ragnar. Mange flotte landskapsmotiver i Fjordane. Dette var ikke noe unntak. Vakkert foreviget og et bilde som gjør seg ved at det er tatt i regnvær. Skyene som ligger nedover fjellsidene setter prikken over i'en for min del. Flotte farger.

mvh

Jan

Lenke til kommentar

Kor e alle fiskare hen?

Båten ligger ensom og forlatt og dråpene mot ellers blikkstille vann vitner om at det regner hvilket jeg fra min barndom og ungdom husker at det var fint vær for fiske og rodde ut i fullt regnutstyr med jakke og bukse for å gå etter gjedde og abbor.

Apropos abbor så er det en som skal ha studert abborfinner og sett at august skal bli varm. Gjenstår altså å se.

Ellers god komp i Vestlanmdsværet mellom fjella.

At båten er plassert midtstilt her synes jeg funker helt OK. God dybdefølelse.

(At du kanskje kunne tatt enda et par cm oppe nevnes som du ser bare i en parantes).

Roar

Kutt en snau cm opp ville ikke skadet, det har du rett i. Tok en 4-5-bilder med forskjellig ståsted, og landet på dette som det beste. Helt ideelt burde båten vært litt lenger til venstre, men da syntes jeg det for mye av de mørke til høyre i bildet. Totalt sett er jeg allikevel tilfreds med resultatet. Fint med din tilbakemelding Roar.

Skj

Lenke til kommentar

Vi har nok vært i Sogn omtrent på samme tida Ragnar. Mange flotte landskapsmotiver i Fjordane. Dette var ikke noe unntak. Vakkert foreviget og et bilde som gjør seg ved at det er tatt i regnvær. Skyene som ligger nedover fjellsidene setter prikken over i'en for min del. Flotte farger.

mvh

Jan

Ja, jeg var nok heldig med forholdene, fint fotovær denne dagen.

Takk for din tilbakemelding !

Skj

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...