Ragnar Skj Skrevet 31. juli 2015 Del Skrevet 31. juli 2015 Fra Fjærland i Sogndal kommune Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
okjo Skrevet 31. juli 2015 Del Skrevet 31. juli 2015 Stemningsfullt regnværsbilde der båten gjør mye for kompen syns jeg..liker veldig godt sånne gråværsbilder Mvh Oddmund Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 31. juli 2015 Del Skrevet 31. juli 2015 Et fantastisk flott landskapsbilde du her viser. Komposisjon, farger og skarphet sitter som et skudd. Flott med båten og tåken borte i fjellet. Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 31. juli 2015 Del Skrevet 31. juli 2015 Ja, dette ble svært vellykket! Fint med regndråpene og tåkedottene oppi fjellet. Komposisjonen sitter også. Flott! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 31. juli 2015 Del Skrevet 31. juli 2015 Kor e alle fiskare hen? Båten ligger ensom og forlatt og dråpene mot ellers blikkstille vann vitner om at det regner hvilket jeg fra min barndom og ungdom husker at det var fint vær for fiske og rodde ut i fullt regnutstyr med jakke og bukse for å gå etter gjedde og abbor. Apropos abbor så er det en som skal ha studert abborfinner og sett at august skal bli varm. Gjenstår altså å se. Ellers god komp i Vestlanmdsværet mellom fjella. At båten er plassert midtstilt her synes jeg funker helt OK. God dybdefølelse. (At du kanskje kunne tatt enda et par cm oppe nevnes som du ser bare i en parantes). Roar Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 31. juli 2015 Del Skrevet 31. juli 2015 Er ikke mye å tilføye dette bildet, Ragnar. Tåkedottene understreker roen. Og dråper med regn bryter den store blanke flaten av hav. Virkelig fint! Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 31. juli 2015 Del Skrevet 31. juli 2015 Vi har nok vært i Sogn omtrent på samme tida Ragnar. Mange flotte landskapsmotiver i Fjordane. Dette var ikke noe unntak. Vakkert foreviget og et bilde som gjør seg ved at det er tatt i regnvær. Skyene som ligger nedover fjellsidene setter prikken over i'en for min del. Flotte farger. mvh Jan Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 31. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2015 Stemningsfullt regnværsbilde der båten gjør mye for kompen syns jeg..liker veldig godt sånne gråværsbilder Mvh Oddmund Hjertelig takk for din kommentar ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 31. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2015 Et fantastisk flott landskapsbilde du her viser. Komposisjon, farger og skarphet sitter som et skudd. Flott med båten og tåken borte i fjellet. Mvh Torbjørn Takk for kommentaren Torbjørn ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 31. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2015 Ja, dette ble svært vellykket! Fint med regndråpene og tåkedottene oppi fjellet. Komposisjonen sitter også. Flott! Mvh Fredrik Takk for kommentaren ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 31. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2015 Kor e alle fiskare hen? Båten ligger ensom og forlatt og dråpene mot ellers blikkstille vann vitner om at det regner hvilket jeg fra min barndom og ungdom husker at det var fint vær for fiske og rodde ut i fullt regnutstyr med jakke og bukse for å gå etter gjedde og abbor. Apropos abbor så er det en som skal ha studert abborfinner og sett at august skal bli varm. Gjenstår altså å se. Ellers god komp i Vestlanmdsværet mellom fjella. At båten er plassert midtstilt her synes jeg funker helt OK. God dybdefølelse. (At du kanskje kunne tatt enda et par cm oppe nevnes som du ser bare i en parantes). Roar Kutt en snau cm opp ville ikke skadet, det har du rett i. Tok en 4-5-bilder med forskjellig ståsted, og landet på dette som det beste. Helt ideelt burde båten vært litt lenger til venstre, men da syntes jeg det for mye av de mørke til høyre i bildet. Totalt sett er jeg allikevel tilfreds med resultatet. Fint med din tilbakemelding Roar. Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 31. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2015 Er ikke mye å tilføye dette bildet, Ragnar. Tåkedottene understreker roen. Og dråper med regn bryter den store blanke flaten av hav. Virkelig fint! Takk for hyggelig tilbakemelding ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 31. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2015 Vi har nok vært i Sogn omtrent på samme tida Ragnar. Mange flotte landskapsmotiver i Fjordane. Dette var ikke noe unntak. Vakkert foreviget og et bilde som gjør seg ved at det er tatt i regnvær. Skyene som ligger nedover fjellsidene setter prikken over i'en for min del. Flotte farger. mvh Jan Ja, jeg var nok heldig med forholdene, fint fotovær denne dagen. Takk for din tilbakemelding ! Skj Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 31. juli 2015 Del Skrevet 31. juli 2015 Bare nydelig - fantastisk landskap du presenterer her Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 31. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2015 Bare nydelig - fantastisk landskap du presenterer her Takk for din kommentar ! Skj Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 31. juli 2015 Del Skrevet 31. juli 2015 Vakkert, nydelig! Regndråpene i vannet gjorde det lille ekstra. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 31. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2015 Vakkert, nydelig! Regndråpene i vannet gjorde det lille ekstra. Var nok litt heldig med forholdene her, men måtte jo ut i litt regn mens resten følget satt i bilen og ventet. Takk for kommentaren ! Skj Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 31. juli 2015 Del Skrevet 31. juli 2015 Litt regn tåler du vel!? Du skulle sett det regnværet vi opplevde på Cuba! Helt villt! Tusen ganger bedre enn trykket vi hadde i dusjen i hvertfall.. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 31. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2015 Litt regn tåler du vel!? Du skulle sett det regnværet vi opplevde på Cuba! Helt villt! Tusen ganger bedre enn trykket vi hadde i dusjen i hvertfall.. Neida, det var jo bare duskeregn, så en sterk overdrivelse fra min side. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 31. juli 2015 Del Skrevet 31. juli 2015 Enig med tidligere kommentanter, flott miljø/landskapsbilde Hilsen Leif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg