Jørgen Sørheim Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Det med piping når du holder inn 4 taster er det ikkje ein stYGG høgtaler inne i pc`n (kabinette) Pipingen kommer fra høyttaleren, men oppstår på grunn av at tastaturet ikke klarer å sende ut x antall tastetrykk samtidig. Ingen nyere tastatur har slike problemer, så vidt jeg vet (bortsett fra kanskje Logitech). Lenke til kommentar
TCK Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Frozen: Var det ikke du som sa at vi hadde så mye problemer med våre selvbygde pc'er? Lenke til kommentar
Frozen Demon Skrevet 16. november 2003 Forfatter Del Skrevet 16. november 2003 Frozen: Var det ikke du som sa at vi hadde så mye problemer med våre selvbygde pc'er? Vær litt rolig du *grin* Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Har slik logitech desktop svart greie til 160 spenn...der piper det om jeg holder mer enn 2 inne samtidig tror jeg. det hater jeg... Lenke til kommentar
TCK Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Sku kjøpt ett dyrere da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå