aklla Skrevet 30. juli 2015 Del Skrevet 30. juli 2015 Er på utkikk etter klips som passer listen rett under døren på bilen min, noen har knekt og noen er borte, men klarer ikke finne tilsvarende noen sted. Tips? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 30. juli 2015 Del Skrevet 30. juli 2015 Da klipsene som holder pakningen i dørkarmen min løsnet, hadde merkeverkstedet slike i løs vekt. Fikk dem på kjøpet. Lenke til kommentar
Indian Skrevet 31. juli 2015 Del Skrevet 31. juli 2015 (endret) Best å kjøpe slikt fra merkeverkstedet. Jeg kjøpte rundt rundt 20 stykker til dørtrekket for rundt 50 kroner fra Møller. Endret 31. juli 2015 av Indian Lenke til kommentar
aklla Skrevet 31. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2015 Før stikke innom Bertil O. Steen en dag da, de tar sikkert en hundrelapp pr stykk, men det får nå gå... Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 Du finner sikkert billigere fra Kina på ebay.... men kvaliteten er katastrofalt dårlig. Jeg endte opp med å kjøpe fra merkeverksted selv om det var 10x prisen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå