Torhild Jansen Skrevet 30. juli 2015 Del Skrevet 30. juli 2015 I det blå. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 30. juli 2015 Del Skrevet 30. juli 2015 Flotte blåbær dette. Fine farger/lys, fin skarphet og beskjæring. Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 30. juli 2015 Del Skrevet 30. juli 2015 Fint blåbærbilde! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 30. juli 2015 Del Skrevet 30. juli 2015 Nesten så man ser antioxydanter her, Torhild. Flott påminnelse om at bærsesongen i startet. Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 31. juli 2015 Del Skrevet 31. juli 2015 Herlige, innbydende blåbær Torhild. Flotte farger. Mvh. Lisbeth. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 31. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2015 Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene hilsen Torhild Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 31. juli 2015 Del Skrevet 31. juli 2015 Når jeg fikk se dette bildet fikk jeg virkelig lyst til å plukke blåbær, og det har vi rett utenfor stuedøren. Fint lys og skarphet. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 31. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2015 Ja de smaker godt ... ikke dumt med en blåbærtur hilsen Torhild Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 31. juli 2015 Del Skrevet 31. juli 2015 Ja, det var en gang da ryggen bare var en streng å hekte ræva ti for å si det med Hans Børli - Norges største lyriker gjennom tidene som hans gode venn Harald Skjelderup pleide å si. Nå liker ikke ryggen lenger at jeg snur nevnte legemsdel mot Han som visstnok skal finnes der oppe slik muslimene gjør. Derfor kjøper jeg mine blåbær i butikken. Her må du da ha vært bare mm. unna med en brennvidde på 6,1 mm. - eller kanskje croppa hardt, hva vet jeg. Men resultatet ble jo praktfullt så da spiller veien fram svært liten rolle. Kanskje kunne du kutta på oversiden av det uskarpe halvmånebladet nede på ramma som stjeler litt oppmerksomhet. Bildet vinner mer enn det taper på det synes jeg, men det kan du avgjøre ved å scrolle ned og dekke over. Roar 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 31. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2015 Ja, det var en gang da ryggen bare var en streng å hekte ræva ti for å si det med Hans Børli - Norges største lyriker gjennom tidene som hans gode venn Harald Skjelderup pleide å si. Nå liker ikke ryggen lenger at jeg snur nevnte legemsdel mot Han som visstnok skal finnes der oppe slik muslimene gjør. Derfor kjøper jeg mine blåbær i butikken. Her må du da ha vært bare mm. unna med en brennvidde på 6,1 mm. - eller kanskje croppa hardt, hva vet jeg. Men resultatet ble jo praktfullt så da spiller veien fram svært liten rolle. Kanskje kunne du kutta på oversiden av det uskarpe halvmånebladet nede på ramma som stjeler litt oppmerksomhet. Bildet vinner mer enn det taper på det synes jeg, men det kan du avgjøre ved å scrolle ned og dekke over. Roar Takk Roar fordi du tar deg tid til å kikke på bildene mine - det setter jeg stor pris på - alltid noe å lære av nye nyttige tips hilsen Torhild Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 31. juli 2015 Del Skrevet 31. juli 2015 Ja, det var en gang da ryggen bare var en streng å hekte ræva ti for å si det med Hans Børli - Norges største lyriker gjennom tidene som hans gode venn Harald Skjelderup pleide å si. Nå liker ikke ryggen lenger at jeg snur nevnte legemsdel mot Han som visstnok skal finnes der oppe slik muslimene gjør. Derfor kjøper jeg mine blåbær i butikken. Her må du da ha vært bare mm. unna med en brennvidde på 6,1 mm. - eller kanskje croppa hardt, hva vet jeg. Men resultatet ble jo praktfullt så da spiller veien fram svært liten rolle. Kanskje kunne du kutta på oversiden av det uskarpe halvmånebladet nede på ramma som stjeler litt oppmerksomhet. Bildet vinner mer enn det taper på det synes jeg, men det kan du avgjøre ved å scrolle ned og dekke over. Roar Takk Roar fordi du tar deg tid til å kikke på bildene mine - det setter jeg stor pris på - alltid noe å lære av nye nyttige tips hilsen Torhild Kom nå plutselig på at jeg hadde skrevet et feil etternavn Skjeldrup skulle være SVERDRUP. Roar Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 31. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2015 Ja, det var en gang da ryggen bare var en streng å hekte ræva ti for å si det med Hans Børli - Norges største lyriker gjennom tidene som hans gode venn Harald Skjelderup pleide å si. Nå liker ikke ryggen lenger at jeg snur nevnte legemsdel mot Han som visstnok skal finnes der oppe slik muslimene gjør. Derfor kjøper jeg mine blåbær i butikken. Her må du da ha vært bare mm. unna med en brennvidde på 6,1 mm. - eller kanskje croppa hardt, hva vet jeg. Men resultatet ble jo praktfullt så da spiller veien fram svært liten rolle. Kanskje kunne du kutta på oversiden av det uskarpe halvmånebladet nede på ramma som stjeler litt oppmerksomhet. Bildet vinner mer enn det taper på det synes jeg, men det kan du avgjøre ved å scrolle ned og dekke over. Roar Takk Roar fordi du tar deg tid til å kikke på bildene mine - det setter jeg stor pris på - alltid noe å lære av nye nyttige tips hilsen Torhild Kom nå plutselig på at jeg hadde skrevet et feil etternavn Skjeldrup skulle være SVERDRUP. Roar Navnet skjemmer ingen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg