Juzter Skrevet 23. februar 2002 Del Skrevet 23. februar 2002 Lurte bare på om det var noen som kunne hjelpe meg med skjermkort-problemet mitt. Jo det har seg slik da at jeg får en feil melding fram på skjermen hver gang jeg starter maskina mi, "Your VGA card voltage 3.3 is out of safe bound, which means your motherboard doesn't supply with reliable 3.3 voltage. Please contact with your motherboard manufacture for further help." Javel tenker jeg, har prøvd alt men ingen ting funker. Noen som har noen tips, eller har/hatt samme problem å fikk løst det? Vil ha hjelp hele skjermkortet er mongo for tia, DUMME feil melding. ØDLEG ÆLT!!!!!!! Lenke til kommentar
Juzter Skrevet 23. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2002 Foresten kortet er ett ASUS AGP-7700Pro Deluxe Geforce 2Gts kort. Møkk. Lenke til kommentar
esk Skrevet 23. februar 2002 Del Skrevet 23. februar 2002 Hadde det samme problemet på et asus 6600 (geforce 256). Jeg merket aldri noen praktisk betydning av denne feilmeldingen så jeg fjernet ganske enkelt programmet som ga denne feilemldingen (husker ikke helt hva det heter, tror det var noe med monitor..) Lenke til kommentar
Juzter Skrevet 23. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2002 Okay, hvis det ikke er den feilen som er problemet så må det være noe annet som gjør at kortet er litt idiot. Vel for sjekke etter. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 23. februar 2002 Del Skrevet 23. februar 2002 Skaff deg ny Psu eks 300watt, da skulle problemet forsvinne, dessuten har du ikke møkk kort, den er fult brukbar =) Bare de som orker å betale 2000 kr for en gf3 ti200 når de har gf2 er freaker. jaja jeg har no Gf256 -> quadro her 100 fps i cs og ingenting som hakker fåreløpig Lenke til kommentar
Juzter Skrevet 23. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2002 Ja jeg har drevi å grublet over å kjøpe meg en bedre størmforsyning, har bare 250w + at jeg har nok av strøm krevende saker i maskina mi. Å jeg mente ikke at kortet er dårlig, men at MITT er ræva som er mætt frekk å klager hele tia. HUFF!!! Takk for tipset da, for vel sjå til å åpne lommeboka å bla fram noen muggene kontanter å kjøpe meg en bedre strømforsyning. Håper inndelig det funker!! Lenke til kommentar
Juzter Skrevet 23. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2002 øh.....javel??? Lenke til kommentar
Kamerat Skrevet 23. februar 2002 Del Skrevet 23. februar 2002 Jeg hadde engang et hovedkort som ikke klarte å levere nokk strøm i 3,3V fordi den brukte en spenningsomformer på hovedkortet som var for svak. Maskinen krasja hver gang jeg skulle kjøre 3D-programmer siden spenningsfallet ble for stort. Grunnen til at den hadde en egen omformer på hovedkortet var at mange billige ATX-strømforsyninger ble levert uten 3,3V støtte. Lenke til kommentar
Juzter Skrevet 23. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2002 Ja jeg tror det kanskje kan være problemet at meg også da. For brukte en prog her om dagen å der sto det at spenningen var på 4,02 mens den skulle egentlig være på 3,3. Da er det sikkert størmfosyningen som er problemer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå