Gå til innhold

10K Gaming build, ser det greit ut?

Anbefalte innlegg

Hei!

Trenger en siste confirmation før jeg bestiller varene. Noe jeg har oversett? Fallgruver? Skulle egentlig bestille Asus sin versjon av skjermkortet, men de satt opp prisen fra 3,2k i siste liten så blir Gigabyte sin versjon med tre vifter. 

Specs: post-382915-0-01965800-1438281266_thumb.jpg

Kjøper skjerm, OS og utstyr separat, takker for svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sigh... Ser at blant annet NetOnNet har litt info om produktene med 1151 socket utgangspunkt. Prisene ser jo ikke så ille ut heller, vet ikke hvor mye den nye i5 K versjonen av Skylake vil ha å si i forhold til 4690K, altså tidligere generasjon. Verdt å vente? 

Lenke til kommentar

Enkelt, kjøp z97 og 4xxx cpu. Hvorfor må de gå fra min sokkel(3770K) 1155 så 1150 og nå 1151? Jaja alle må ha bra inntekt.

Skal du vente er du på gamle hjem før du har kjøpt nytt system,

Heeelt enig Med Kjetil jeg!

Skal du alltid vente på det neste ``store`` så ender det opp med at du allltid venter. Jeg kjøpte X99 da det var på det billigste, beste investeringen jeg har gjort innen nyinnkjøp av data! 

Socket 1151 er completely waste of money as of this date, mtp prisene, nesten 3000Kr for en I5 prossesor? Den har 4 cores 4 threads. Jeg betalte nesten det samme for min 5820K, altså 6 kjerner 12 threads. 

Lenke til kommentar

Glemte du os, ser ikke det i bestillingen din, men ellers ser det bra ut. Men psu er ukjent for meg?

Hva tenker du på? 4790k? Strømforsyningen er god og ikke minst billig med 1000w som har fått gode reviews. Den er ikke fullt modulær, men det trenger jeg heller ikke. Så skal den også være nokså stillegående. Da har jeg ihvertfall nok power for SLI senere.  

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-I9yduzDf

Lenge siden jeg bygde gaming PC nå, men 1 stk RAM på 8 gb? Er det ikke noe dual greier så 2 x 4 GB hadde vært bedre? Eller 2 x 8 GB

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...