Dinsdale Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Jeg prøver å flashe men tror jeg bruker feil flasheprogram. Hvordan vet jeg hva som er riktig. HK er et K7S5A og jeg skal oppgradere til en 2600+ prosessor. Trenger hjelp er Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 aflash.exe er nok riktig Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Jeg prøver å flashe men tror jeg bruker feil flasheprogram. Hvordan vet jeg hva som er riktig. HK er et K7S5A og jeg skal oppgradere til en 2600+ prosessor. Trenger hjelp er Les på produsentens hjemmesider og i manualen til hovedkortet. Lenke til kommentar
sheriff Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 http://www.ecsusa.com/downloads/k7s5a.html Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 10. november 2003 Forfatter Del Skrevet 10. november 2003 Har vært på siden deres og hentet ned den BIOSen som støtter opptill 2600+, men det funket ikke. Rådet jeg da fikk var flasheprogrammet kunne være feil. Jeg vil være grønn og få noen til å sende meg de linker direkte til det jeg skal ha Lenke til kommentar
Daywalker Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Kan hende jeg er ute på jordet her, men har vært borti samme saken med mitt A7v333. Hovedkortet taklet KUN 266mhz FSB utgaven av Athlon XP. Kan være ditt har samme begrensningen. Prøver du med en XP med 333mhz FSB kan du få problemer. A2600+ finnes jo i 3 forskjellige utgaver. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå