Gå til innhold

Hvem Rom liker du best ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789

kjenner ingen som heter Rom så vet ikke.

men hvis du sikter til rom som i å drikke, drikker jeg bare Captain Mogan og Coca Cola, eller Metusalem.

Lenke til kommentar

Foretrekker disse:

Lys:
Havana Club Añejo Blanco
Ron Cubay Carta Blanca

Mørk:
Havana Club 7 Años

Utenom disse er Captain Morgan Spiced Gold og Black Label ganske greie,
det samme gjelder Bacardi Superior.

Kraken Black Spiced er ganske god alene. :)

Endret av Malmern
Lenke til kommentar

Skal du ha skikkelig rom, som du skal drikke som en mann (altså bar), så skal du plukke opp en flaske Ron Zacapa Centenario. Denne kommer i litt forskjellige utgaver (hvor lenge den er lagret) så du kan jo prøve deg litt frem.

 

Skal du bare drikke for å bli drita anbefaler jeg en klassisk cuba libre med blank Havana Club på et whiskey-glass (for å få litt mer punch, de store drinkglassa på byen i norge suuuuger). Drikker du mye av disse kan det være lurt å bruke cola zero så du slipper sukker-laken på tenna utover kvelden.

Endret av Kyrre S.
Lenke til kommentar

Skal du ha skikkelig rom, som du skal drikke som en mann (altså bar), så skal du plukke opp en flaske Ron Zacapa Centenario. Denne kommer i litt forskjellige utgaver (hvor lenge den er lagret) så du kan jo prøve deg litt frem.

 

Skal du bare drikke for å bli drita anbefaler jeg en klassisk cuba libre med blank Havana Club på et whiskey-glass (for å få litt mer punch, de store drinkglassa på byen i norge suuuuger). Drikker du mye av disse kan det være lurt å bruke cola zero så du slipper sukker-laken på tenna utover kvelden.

 

Den Ron Zacapa så ikke så dum ut den. Trur jeg skal prøve en flaske av den =) Jeg er ikke helt sjef enda på det med og drikke ting bart, men isbiter ? evt noe annet småtteri som kan hjelpe litt ? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...