Gjest Slettet+9817324 Skrevet 30. juli 2015 Del Skrevet 30. juli 2015 Jeg har en idé til en app, men kan ingenting om apps-produksjon. Noen som vet hvilken bedrifter en kan kontakte, eller som anbefaler noen/har erfaring med utviklere? Appen som jeg ønsker å utvikle er komplisert, så det kreves mange måneders arbeid - kanskje ett år. Jeg har ikke noe budsjett, men har sett at noen app-produsenter lager dem "gratis" mot at de tar en viss andel av eventuelle inntekter... men hvor mye kan en eventuelt regne med å sitte igjen med? 20 % av et eventuelt overskudd? Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 31. juli 2015 Del Skrevet 31. juli 2015 (endret) Stiller meg litt tvilende til at noen skal være villige til å jobbe gratis i opptil et år med å utvikle en app, for å så få prosenter av noe som kanskje blir en suksess. Konkurransen er stein hard og det ingen automatikk i at selv den beste ide blir til penger. Hva man kan tjene og hva det koster er veldig opp og ned avhengig av hva slags type app det skal være og hva den skal gjøre, noe folk som syntes de har en god ide selvsagt ofte ikke har lyst til å dele med resten av verdenen, og da blir det også vanskelig og komme med gode råd. Et Google søk på "app utvikling" ga meg mange bedrifter som tilbyr utvikling samt en del artikler på hvordan man går frem om man vil lage en app. Endret 31. juli 2015 av esoteric Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå