Torbjørn Milje Skrevet 30. juli 2015 Del Skrevet 30. juli 2015 Landskap nær Florø Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 30. juli 2015 Del Skrevet 30. juli 2015 Virkelig fint motiv. Foto som forteller mye om hva som er godt lys for fotografering. Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 30. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2015 Tusen takk for din fine kommentar Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 31. juli 2015 Del Skrevet 31. juli 2015 Uansett Vestlandsvær så blir det foto ut av det. Fjella er det vanskelig å unngå så de utgjør gjerne bakgrunnen svært ofte. Så også her. Intnting å si på utsnitt og komp selv om jeg mine vane tro scrolla både opp og ned og kom til at jeg ville tatt 1-1,5 cm til oppe og tatt så mye nede at ramma skjærer steinen nær vannet og de fargerike fjæresteinene forsvinner. Dette til tross for at jeg jo er litt steingal og liker fargerike steiner for jeg synes at kutt på steinens diagonallinje øker spenningen. Faktisk har jeg lært mye ved å prøve meg fram på diverse løsninger på andres bilder selv om Author ikke alltid er enig i mine krumspring. Roar Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 31. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2015 Tusen takk Roar for din fine tilbakemelding om hvordan jeg kunne beskåret bildet. Jeg har sett på dine forslag og de var faktisk ikke så dumme. Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg