Fredrik N. Skrevet 30. juli 2015 Del Skrevet 30. juli 2015 på landet Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 30. juli 2015 Del Skrevet 30. juli 2015 V1: Velkomponert fortelling om kulturlandskap opp mot fjellnatur. Fin dybde, og fritt for støyende detaljer. Flott. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 30. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2015 Takk for hyggelig kommentar, Trond Olav. V2 ble bare med som et rent dokufoto, synes møkkaspredern var litt artig (bortsett fra lukta!). Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 31. juli 2015 Del Skrevet 31. juli 2015 Vidvinkel på ca 21 mm (135 mm. ekvivalent) skaper fine skyformasjoner. Eller et fint formidlet bilde. Lurer på om det har gått et ras i den bratte åssiden i bakgrunn ? (Kanskje er busken/treet i forgrunnen noe dominerende)? Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 31. juli 2015 Del Skrevet 31. juli 2015 Jasså, det er en møkka spreder det er. Jeg tippa først vanntank. Men når jeg ser ræva på'n så er den jo som slike ender flest. Fin komp og når det gjelder skyene så er jeg enig med Ragnar. Roar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 31. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2015 Takk for hyggelige kommentarer fra Ragnar og Roar! Treet for dominerende(?) kan sikkert diskuteres. Man ser spor etter et jordras som gikk her inne for noen få år siden. Da ble bygda helt isolert noen dager, før man greide å ordne med midlertidig båtskyss til veien kunne åpnes igjen. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg