TheKims Skrevet 30. juli 2015 Del Skrevet 30. juli 2015 Installer Steam så finner man mange gratis spill som er mye gøyere enn kabal er. Finnes jo også utallige internett sider som tilbyr gratis spill som f,eks Kongregate. Å måtte betale månedlig for å legge kabal er noe av det dummeste jeg har hørt. Får da være måte på griskheten til MS. 2 Lenke til kommentar
MrL Skrevet 30. juli 2015 Del Skrevet 30. juli 2015 10 dollar for et år, og du eier ikke spillet engang? Det var bare provoserende latterlig. 5 Lenke til kommentar
Apeach Skrevet 31. juli 2015 Del Skrevet 31. juli 2015 Nei men du trenger da ikke betale en krone for og legge kabal da... Er media som skal vri og vende alt bare for og få noen ekstra klikk og kommentarer. Media skal nå klage på alt. du må vær enig at et spel som kabal ikke trenger månedlig abonemang. Money whoring Lenke til kommentar
Turtlebeast Skrevet 31. juli 2015 Del Skrevet 31. juli 2015 Dette er ikke nytt, har vært slikt i Windows 8.1. Carry on, Windows 10 er i klasse for seg selv. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 31. juli 2015 Del Skrevet 31. juli 2015 Denne pakken fungerer fint i Windows 8, regner med den funker greit i Windows 10 også. Enjoy Windows-7-Games-For-Windows-8-8.1-32-and-64-bit.zip Lenke til kommentar
BonBattery Skrevet 31. juli 2015 Del Skrevet 31. juli 2015 Media skal nå klage på alt. Slik dei tjenner penger Lenke til kommentar
Vegard# Skrevet 31. juli 2015 Del Skrevet 31. juli 2015 Ti dollar i året for denne "tjenesten"? Lurer på hvilke løpende utgifter disse pengene skal dekke.. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 31. juli 2015 Del Skrevet 31. juli 2015 Om kabal var storgamingen på OSet så skyter MS seg i foten med dette her. Finnes allerede en pen pakke i pakkebrønnen til Linux som har en god del kabalsorter og mer til, samme med Minesveipern om det skulle friste. Lenke til kommentar
Apeach Skrevet 31. juli 2015 Del Skrevet 31. juli 2015 Har nå lagt noen kabaler men ikke måtte sett noen reklamer enda. Og har nå heller aldri betalt noe som helst for det. Forbannet media. Skal blåse opp alt å ingen ting. Lenke til kommentar
Arakini Skrevet 31. juli 2015 Del Skrevet 31. juli 2015 Har nå lagt noen kabaler men ikke måtte sett noen reklamer enda. Og har nå heller aldri betalt noe som helst for det. Forbannet media. Skal blåse opp alt å ingen ting. "Videoreklamene dukker opp TILFELDIG mellom kampene." The RNG gods were with you. Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 31. juli 2015 Del Skrevet 31. juli 2015 Så Windows har også blitt pay-to-play med mikrotransaksjoner? Virker som jeg klokt i å gjøre en systembackup FØR jeg lastet ned de nye "viktige" Windows 10 nagware-oppdateringene, registrerte meg i Win 10 køen, og så gjenopprettet hele systemet før kun de faktisk nødvendige oppdateringene ble innstallert på nytt... Lenke til kommentar
Odd Solberg Skrevet 1. august 2015 Del Skrevet 1. august 2015 Når ble Windows 10 gratis? Dere mener vel gratis oppdatering for betalende kunder? 1 Lenke til kommentar
krj72 Skrevet 1. august 2015 Del Skrevet 1. august 2015 Dette er jo bare tull, har denne kabalsamlingen og har ikke betalt for den.Har ikke i ettertid etter jeg lastet denne ned blit spurt om penger heller. Lenke til kommentar
KongElg Skrevet 1. august 2015 Del Skrevet 1. august 2015 Der fikk jeg nettop enda en god grunn til å holde meg langt unna Windows 10 vel skjønner den.. kabal med reklame er nok en veldi go grunn til å ikke skaffe seg windows 10 Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 Så Windows har også blitt pay-to-play med mikrotransaksjoner? Virker som jeg gjorde klokt i å ta en systembackup FØR jeg lastet ned de nye "viktige" Windows 10 nagware-oppdateringene, registrerte meg i Win 10 køen (we all like free stuff), og så gjenopprettet hele systemet før bare de faktisk nødvendige oppdateringene ble innstallert på nytt... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. august 2015 Del Skrevet 3. august 2015 Det er jo litt synd med reklamen, men jeg tror ikke jeg orker å betale - selv ikke en så liten kostnad som dette - for å slippe unna. Sannsynligheten er stor for at jeg fortsetter å kose meg sol.exe som jeg alltid har gjort. Lenke til kommentar
Ventilator Skrevet 3. august 2015 Del Skrevet 3. august 2015 Der fikk jeg nettop enda en god grunn til å holde meg langt unna Windows 10 Det finnes gratis alternativer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+132 Skrevet 3. august 2015 Del Skrevet 3. august 2015 Jaja, så er det Office og Kabal Microsoft skal tjene penger på. Lenke til kommentar
TheMoose Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 Morsomt at dette kommer opp nå, da spillet har vært slik i snart 3 år. Det er for øvrig bare reklame hvis man bruker Premium funksjonene. (Daglige utfordringer og Stjerne klubben utfordringer) Hvis du bare skal spille vanlig kabal er det ingen reklame. 1 Lenke til kommentar
fruktsalatsaft Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Der fikk jeg nettop enda en god grunn til å holde meg langt unna Windows 10 Virkelig? en _god_ grunn? Det tar deg garantert under to minutter å laste ned et annet kabalspill fra internett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå