Tullballj Skrevet 30. juli 2015 Del Skrevet 30. juli 2015 Jeg har klart å skade bilen min i Danmark. Skadene er mer omfattende en først antatt. Det kan derfor se ut som at bilen enten må bli stående igjen og bli fikset her, eller bli sendt hjem for å bli fikset hjemme. Uansett må vi komme oss hjem selv. Forsikringen min dekker opphold eller hjemreise hvis bilen er skadet, men de snakker om at vi kanskje må fly hjem igjen i stedet for å ta båten som vi alt har bestilt og betalt. Hvis vi må ta fly, har vi da rett på å få refundert tapet vårt siden vi ikke får ta båten? Vi har som sagt alt betalt for båt med lugar og alle måltider (ca 5000kr). Vi har nå leiebil fra verkstedet i Danmark, men den hører til verkstedet så vi kan ikke ta den med oss. Vi må eventuelt få dekket leiebil eller buss til fergen. Hvis vi får leiebil til fergen kan vi levere den der da det er Avis og Hertz der. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 30. juli 2015 Del Skrevet 30. juli 2015 Det beste er vel å ta en telefon til forsikringsselvskapet å spørre der. Er vel kanskje billigere å ta båten som planlagt enn å ta fly også, noe de antagelig er interessert i de også, og antar dere vil ha båt-turen? Lenke til kommentar
Tullballj Skrevet 31. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2015 Det blir retur med båt. Får dekket leiebil til båten og ny leiebil når vi kommer hjem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå