Gjest medlem-19530 Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 jeg starta å spille swg uten at jeg viste om den europeiske serveren gaår det ann å flytte kisen min til en annen server uten å begynne på nytt? Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Kanskje litt n00b og off-topic, men hva er swg? Lenke til kommentar
Gjest medlem-19530 Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 swg=star wars galaxies men er det noen der ute som vet hvordan? Lenke til kommentar
Betongmannen Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 jeg starta å spille swg uten at jeg viste om den europeiske serverengaår det ann å flytte kisen min til en annen server uten å begynne på nytt? Nei, det går ikke. Lenke til kommentar
Athos70 Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Det er imidlertid "snakk" om at det skal kunne gjøres etterhvert... Vi får trøste oss med at de er inne på tanken.. og håpe d skjer i nærmeste fremtid.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå