ProphetSe7en Skrevet 30. juli 2015 Del Skrevet 30. juli 2015 Dummet meg litt ut her ved kjøpt av nytt hovedkort. Viser seg at jeg ikke har pci-x 4 tilgjengelig likevel. Men har lest litt, og ble usikker på om det trengs i det hele tatt. Er pci-x porten kun for å gi strøm, slik at jeg kan feste det uten å bruke pci-x port og koble til strøm utenom? Håper noen vet, for om hovedkort må byttes må det gjøres i dag før avreise på ferie. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 30. juli 2015 Del Skrevet 30. juli 2015 Har du ledig PCI-X 8 eller 16 da? Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 30. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2015 Nei kun pci-x 1 Men står at det skal kunne monteres hvor som helst, men faktisk ikke helt sikker her nå. Lenke til kommentar
War Skrevet 30. juli 2015 Del Skrevet 30. juli 2015 (endret) Sleng det i kassa og bruk den andre strømkontakten (molex 4pin) Endret 30. juli 2015 av War Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 30. juli 2015 Del Skrevet 30. juli 2015 (Optional) In case power can be supplied remotely from RA 4-pin 12V/5V powerconnector, the expander card can be located elsewhere within the server chassis instead of using a PCI Express slot, if only the cooling condition can meet the expander card's thermal and atmospheric requirement. The expander card can therefore be fastened by removing its bracket and fasten it to a customized chassis wall (see Figure3). The expander card already has two holes for fastening the bracket and three additional holds reserved. User needs to prepare screws and standoffs to match the hole size on both the expander card and customized chassis wall. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 30. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2015 Ja da er det løst. Dere er supre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå