tommy_sn Skrevet 30. juli 2015 Del Skrevet 30. juli 2015 Hei I IE kan det åpnes flere faner med favoritter samtidig om disse f.eks ligger i ei mappe på verktøylinja ved å holde ikke ctrl. Dette fungerer ikke i Edge. Finnes det en annen måte å åpne flere faner samtidig på her? Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 31. juli 2015 Del Skrevet 31. juli 2015 Med EDGE har Microsoft begynt på nytt og den nye nettleseren mangler derfor en rekke funksjoner. Bare se hvor få og enkle innstillinger man kan endre på! Flere funksjoner vil komme etter hvert, bl.a. støtte for utvidelser (plugins). Så jeg antar at den funksjonen du etterspør ikke er tilgjengelig pga. dette... Lenke til kommentar
serpaul Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 Chrome har også den funksjonen, mens Edge foreløpig ser ut til å mangle den. En annen rar ting med Edge er at den ikke ser ut til å støtte virtuelle skrivebord. Er jeg på Skrivebord 2 eller 3 kan jeg åpne Chrome på nytt og ha den åpen med forskjellige faner på forskjellige skrivebord. Edge spretter bare tilbake til det skrivebordet jeg allerede har den åpen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 (endret) Tomt Endret 2. august 2015 av Slettet-t8fn5F Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå