Leo21 Skrevet 3. august 2015 Forfatter Del Skrevet 3. august 2015 Tur til legen å ta en prostata undersøkelse.. Haha det er det ikke Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 3. august 2015 Del Skrevet 3. august 2015 Om du tydeligvis vet hva det er og ikke så hvorfor går du ikke bare til rette sted og får det undersøkt/fikset? Du sier det ikke nytter å gå til lege, men heller en fysioterapeut da skaden er muskulær. Høres jo ut som du har nok info selv til å vite hva du må gjøre for å bli kvitt plagene. 2 Lenke til kommentar
Leo21 Skrevet 3. august 2015 Forfatter Del Skrevet 3. august 2015 Om du tydeligvis vet hva det er og ikke så hvorfor går du ikke bare til rette sted og får det undersøkt/fikset? Du sier det ikke nytter å gå til lege, men heller en fysioterapeut da skaden er muskulær. Høres jo ut som du har nok info selv til å vite hva du må gjøre for å bli kvitt plagene. Nei jeg vet ikke hva det skyldes. Men jeg regner med at det er muskulært siden smertene har forsvunnet med mosjon. Har sittet veldig mye i sommer på sofaen så kan være noe der Gjør spess vondt å stramme rumpa, som jo er musklene Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 3. august 2015 Del Skrevet 3. august 2015 Mosjonér mer, tøy og strekk litt, etc, sitt mindre i ro. Aldri hørt om noen som har fått smerter i baken av å sitte for mye, men det skjer vel det også. Ettersom det har vært kraftig forbedring skal du jo ikke se helt vekk fra at dette sakte vil nå 100% bedring. Men om du føler du vil snakke med fysioterapaut så kan du jo det Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 3. august 2015 Del Skrevet 3. august 2015 Det var en spøk. Det har antakelig ingenting å gjøre med at avføringen din er bananformet og hard. Lenke til kommentar
Tarzan93 Skrevet 3. august 2015 Del Skrevet 3. august 2015 Etter å ha lest igjennom føler jeg meg litt skitten som bare tørker med papir. Lenke til kommentar
Leo21 Skrevet 3. august 2015 Forfatter Del Skrevet 3. august 2015 (endret) Mosjonér mer, tøy og strekk litt, etc, sitt mindre i ro. Aldri hørt om noen som har fått smerter i baken av å sitte for mye, men det skjer vel det også. Ettersom det har vært kraftig forbedring skal du jo ikke se helt vekk fra at dette sakte vil nå 100% bedring. Men om du føler du vil snakke med fysioterapaut så kan du jo det Eller jeg vet jo ikke om det er pga mye sitting. Men jo mange får slike symptomer pga det. Må vel være muskelgreie siden det gjør litt vondt å stramme rumpa? Endret 3. august 2015 av Leo21 Lenke til kommentar
Vox_populi Skrevet 3. august 2015 Del Skrevet 3. august 2015 Etter å ha lest igjennom føler jeg meg litt skitten som bare tørker med papir. Det er det ingen grunn til. Neste gang du er uheldig og får dritt på fingrene, kan du forsøke å spyle dem under vannkrana. Blir det reint? Ikke det, nei... Du må nok bruke såpe og gni litt attpå! Å bare tørke fingrene med papir, gir heller ikke perfekt resultat, men det blir i hvert fall bedre enn bare å spyle. 1 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 Jeg bruker våtserveter jeg. Det er lettere og vil påstå bedre. Lenke til kommentar
Leo21 Skrevet 4. august 2015 Forfatter Del Skrevet 4. august 2015 (endret) Hvordan ser avføringen deres ut? Endret 4. august 2015 av Leo21 Lenke til kommentar
War Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 Stikk til fastlegen da. Problemet kan ligge der, men det kan likegodt være kort hamstring eller en ryggmuskel som trekker i den så problemet er større. Av erfaring så er hovedproblemet oftest et annet sted en der smertene er. Den muskelen i baken er kroppens største, det skal mye til før du sitter formye og skader den. Lenke til kommentar
Leo21 Skrevet 4. august 2015 Forfatter Del Skrevet 4. august 2015 Stikk til fastlegen da. Problemet kan ligge der, men det kan likegodt være kort hamstring eller en ryggmuskel som trekker i den så problemet er større. Av erfaring så er hovedproblemet oftest et annet sted en der smertene er. Den muskelen i baken er kroppens største, det skal mye til før du sitter formye og skader den. Legen har ikke mye med dette å gjøre, da drar jeg heller til fysio. Men Smertene er såpass minimale at jeg ser ann. Og jo man kan få smerter av å sitte mye, dette er fra lommelegen: Mye sitting kan gi smerter i muskulaturen i rumpeballene, spesielt hvis muskelmassen er lav fordi musklene er dårlig trent. Lenke til kommentar
War Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 Mente da for å bli sendt til fysio ja. Billigste vegen ofte. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 If sex is a pain in the ass, you're doing it wrong. Lenke til kommentar
Nordmann3 Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 Jeg pleier å ha litt vann på dopapiret, føler meg ikke ren uten å ha vasket/tørket meg skikkelig. Det er selvsagt helt ufarlig å vaske rompe stompen med vann Japanerne har til og med dasser som gjør det for deg Haha, dette minner meg på noe som skjedde for et par år tilbake. Jeg besøkte oldemoren min på et gamlehjem, og når jeg skulle skylle ned, trykket jeg på en knapp, og en vannstråle spylte opp i taket. Holdt på å le meg ihjel... Lenke til kommentar
Leo21 Skrevet 4. august 2015 Forfatter Del Skrevet 4. august 2015 If sex is a pain in the ass, you're doing it wrong. Er nok ikke en dame Lenke til kommentar
johanf Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 Er nok ikke en dame ...og? 1 Lenke til kommentar
Leo21 Skrevet 4. august 2015 Forfatter Del Skrevet 4. august 2015 Er nok ikke en dame...og? Skjønner ikke pointet med å avspore tråden helt med den setningen din. Uansett, flere som har noen tanker? 1 Lenke til kommentar
War Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 Er det i baken problemet ligger, så burde det være vondt der om man trykker direkte på . En litt hard ball, ikke større en tennisball som man setter seg på og lar den rulle rundt vil avdekke dette. Er det bare muskelknute kan man selv løse opp i denne med slik egentrening. Få en fysio til å se på det er jo uansett gull, man vil jo vite hvor det kommer ifra og om det har påvirket nærliggende muskel i alle retninger. sleng deg på gulvet, ligg på ryggen, sett føttene i bakken med hælene nære baken og løft hofta helt opp hvor du fokuserer på å bruke baken og ikke bakside lår til å gjøre det. Som i øvelsen glute bridge eller hip thrust. Hva kjenner du da og hvor? Forsåvidt en perfekt øvelse med kroppsvekt for å motvirke formye sitting hamstringsmessig og som dynamisk oppvarming før trening. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå