Laserbeam Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 Vasker rompa etter avføring jeg også. Hvordan da? I dusjen med varmt vann. Beklager, glemte å skrive det. Lenke til kommentar
Leo21 Skrevet 2. august 2015 Forfatter Del Skrevet 2. august 2015 Vasker rompa etter avføring jeg også. Hvordan da? I dusjen med varmt vann. Beklager, glemte å skrive det. Etter hver avføring? Lenke til kommentar
Leo21 Skrevet 2. august 2015 Forfatter Del Skrevet 2. august 2015 Hvordan er avføringen deres? Er den hard og rund? Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 Tvert i mot. Slimete, blodig, konturløs og hyppig. Lenke til kommentar
Leo21 Skrevet 2. august 2015 Forfatter Del Skrevet 2. august 2015 Tvert i mot. Slimete, blodig, konturløs og hyppig. Vær seriøs. Lenke til kommentar
Leo21 Skrevet 2. august 2015 Forfatter Del Skrevet 2. august 2015 Jeg er seriøs. Så avføringen din er blodig? Ja nettopp Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 Jeg har ulcerøs colitt, så akkurat nå er den særs blodig. Lenke til kommentar
Leo21 Skrevet 2. august 2015 Forfatter Del Skrevet 2. august 2015 Jeg har ulcerøs colitt, så akkurat nå er den særs blodig. Oja daså. Selv er avføringen min bananformet og litt hard. Er det vanlig? Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 Spiser du mye banan? Min kommer i mange former og konsistenser, men som regel kabelformet og med myk fast konsistens. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 3. august 2015 Del Skrevet 3. august 2015 Jeg pleier selv etter avføring å gå til dusjen, ta dusjkrana, og vaske "bæsjen" rundt rumpehullet slik at det blir helt rent. Deretter tørker jeg av med håndkle. Det blir ikke helt rent. 1 Lenke til kommentar
Leo21 Skrevet 3. august 2015 Forfatter Del Skrevet 3. august 2015 Spiser du mye banan? Min kommer i mange former og konsistenser, men som regel kabelformet og med myk fast konsistens. Ja? Lenke til kommentar
Leo21 Skrevet 3. august 2015 Forfatter Del Skrevet 3. august 2015 Spiser du mye banan? Min kommer i mange former og konsistenser, men som regel kabelformet og med myk fast konsistens. Ja? Lenke til kommentar
Leo21 Skrevet 3. august 2015 Forfatter Del Skrevet 3. august 2015 Hei! Har hatt en merkelig liten smerte nede ved rompa nå. For 2 mnd var det veldig vondt, spesielt å løpe, gå ned på huk, eller å sitte på hardt underlag, men nå har det blitt betydelig bedre. Nå kommer smertene mest når jeg skal stramme rompa, og da kjenner jeg det. Også når jeg sitter på hardt underlag og skal komme opp på beina igjen. Da gjør det f eks vondt å stramme rompa. Noen som vet hva dette er? Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 3. august 2015 Del Skrevet 3. august 2015 Hva gjorde du med rompa før smerten kom Lenke til kommentar
Leo21 Skrevet 3. august 2015 Forfatter Del Skrevet 3. august 2015 Hva gjorde du med rompa før smerten kom Haha ingenting. Satt mye Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 3. august 2015 Del Skrevet 3. august 2015 Man kan vel få vondt i stumpen av å sitte for mye Du kan jo gå til legen, eller er du redd for at han må ta fingern i rumpa di? Helsespørsmål er ofte meningsløst å ta over Internett da alt ender med at man må gå til legen for å være sikker uansett. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 3. august 2015 Del Skrevet 3. august 2015 Tur til legen å ta en prostata undersøkelse.. Lenke til kommentar
Leo21 Skrevet 3. august 2015 Forfatter Del Skrevet 3. august 2015 (endret) Man kan vel få vondt i stumpen av å sitte for mye Du kan jo gå til legen, eller er du redd for at han må ta fingern i rumpa di? Helsespørsmål er ofte meningsløst å ta over Internett da alt ender med at man må gå til legen for å være sikker uansett.Er nok nytteløst å dra til lege men heller fysioterapeut, da skaden min mest sannsynlig er muskulær. Det skal sies at smertene er minimale om dagen sammenlignet med før. Selv tror jeg å tøye ut den delen av rompen er best Endret 3. august 2015 av Leo21 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå