Gå til innhold

pcutstyr.no Gode tilbud kommer mandag!

Anbefalte innlegg

Pcutstyr har Reklamert at gode tilbud kommer så fort den nye websiden er oppe eller no sånt,

som banneren på hardware sier GODE tilbud kommer på MANDAG!!!

Vel... Nå er det mandag... hvor er de gode tilbudene?

hadde håpt på superpriser jeg... men hittil virker det som om de ukens tilbud produktene deira ligger en 10-20 kr under listepris liksom :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Uten at jeg er noen ekspert på området men, om de har 4-15% avanse på de mest omsatte varene så blir det vel ikke så rare tilbudene..

Du har rett; du er ingen ekspert på området. Over 10% avanse? Erru sprø. Det må være på heeelt spesielle produkter. Produkter det går mye av, f.eks WD-disker finnes det jo ikke fortjeneste på i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Uten at jeg er noen ekspert på området men, om de har 4-15% avanse på de mest omsatte varene så blir det vel ikke så rare tilbudene..

Du har rett; du er ingen ekspert på området. Over 10% avanse? Erru sprø. Det må være på heeelt spesielle produkter. Produkter det går mye av, f.eks WD-disker finnes det jo ikke fortjeneste på i det hele tatt.

hmmm

det jeg har av egne erfaringer var på ålesund data...

for å ta ett eksempel, microfon til pc, innkjøpspris for butikk kr 19,- (derav frakt inkl.). utsalgpris kr 99,- hovedkort snittpris 1500, innkjøpspris 7-800kr

nå skal det sies at ålesund data er til de grader overpriset!

Lenke til kommentar

jeg vil tørre å påstå at det ikke finnes en butikk i norge som opererer med mindre enn 10% avanse på produktene sine. Eksempelet til svennand fra Ålesund Data synes jeg høres mye mer sannsynlig ut. Selv om Ålesund Data sikkert har høyere utsalgspriser enn Komplett/MPX/PsData osv, må du også tenke på at innkjøpsprisene ligger høyere der.

Lenke til kommentar
jeg vil tørre å påstå at det ikke finnes en butikk i norge som opererer med mindre enn 10% avanse på produktene sine. Eksempelet til svennand fra Ålesund Data synes jeg høres mye mer sannsynlig ut. Selv om Ålesund Data sikkert har høyere utsalgspriser enn Komplett/MPX/PsData osv, må du også tenke på at innkjøpsprisene ligger høyere der.

danke schøn *grin*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...