Gjest Slettet+123486210 Skrevet 30. juli 2015 Del Skrevet 30. juli 2015 Hei Er det noen andre enn meg som har problemer med windows 10.... Lastet den ned og oppgraderte den i går (29. juli) Har allerede fått 3 bsod en når jeg oppgraderte (det var min feil) En når jeg spillte Og den siste når jeg oppgraderte windows defender samtidig som at jeg oppgraderte ianseo (xampp) Er det noen som har samme problemet? Og vet noen som vet om jeg må fabrikkstille pcen? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 30. juli 2015 Del Skrevet 30. juli 2015 Bluescreens skyldes stort sett alltid driverfeil, så oppdater alle driverne dine. Jeg holder en knapp på grafikkdriveren. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+123486210 Skrevet 30. juli 2015 Del Skrevet 30. juli 2015 Bluescreens skyldes stort sett alltid driverfeil, så oppdater alle driverne dine. Jeg holder en knapp på grafikkdriveren. alle driverene er oppdatert... Og feilmeldingen er grunnet cpuen. Men no kjører ikke pcen i det heile tatt.... Lenke til kommentar
myhken Skrevet 30. juli 2015 Del Skrevet 30. juli 2015 Fikk du Windows 10 ikonet ned i høyre hjørne, og det sa at nå er pcen din klar for oppgradering, trykk her? Eller har du brukt noen triks for å få Windows 10 før pcen din egentlig skulle ha den? For om det siste, det er en grunn til at de gir ut W10 i bølger, og at ikonet ikke sier fra, for da kan det ha oppdaget noe på pcen som ikke er kompatibelt, og du ble satt i køen over de som får oppgraderingen når driverene til din pc er ferdig. Jeg vedder veldig mye på at du trikset deg til Windows 10 i går. Så anbefaler deg å gå tilbake til Win7/8, og vente til oppgraderingen faktisk er klar for din pc. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+123486210 Skrevet 30. juli 2015 Del Skrevet 30. juli 2015 Fikk du Windows 10 ikonet ned i høyre hjørne, og det sa at nå er pcen din klar for oppgradering, trykk her? Eller har du brukt noen triks for å få Windows 10 før pcen din egentlig skulle ha den? For om det siste, det er en grunn til at de gir ut W10 i bølger, og at ikonet ikke sier fra, for da kan det ha oppdaget noe på pcen som ikke er kompatibelt, og du ble satt i køen over de som får oppgraderingen når driverene til din pc er ferdig. Jeg vedder veldig mye på at du trikset deg til Windows 10 i går. Så anbefaler deg å gå tilbake til Win7/8, og vente til oppgraderingen faktisk er klar for din pc. Oppdateringen var klar windows 10 ikonet har vert der lenge og alt fungerte som det skulle. Jeg trikset meg ikke til windows 10 i går. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 30. juli 2015 Del Skrevet 30. juli 2015 (endret) Oppdateringen var klar windows 10 ikonet har vert der lenge og alt fungerte som det skulle. Jeg trikset meg ikke til windows 10 i går. Ok, så hvordan oppgraderte du? Det kom altså en melding fra det hvite ikonet om at nå er pcen klar for oppgradering, og du trykte der, og startet prosessen? Tror du er den eneste i Norge som ev. fikk den meldingen, for ser ikke ut som vi er i første bølge. Kjørte du en kommando eller brukte et program for å få startet installasjonen? Noe som helst annet enn at Windows bare ville oppgradere seg selv? Du fikk denne meldingen, bare på norsk om du har norsk windows? Endret 30. juli 2015 av myhken Lenke til kommentar
Gjest Slettet+123486210 Skrevet 30. juli 2015 Del Skrevet 30. juli 2015 Oppdateringen var klar windows 10 ikonet har vert der lenge og alt fungerte som det skulle. Jeg trikset meg ikke til windows 10 i går. Ok, så hvordan oppgraderte du? Det kom altså en melding fra det hvite ikonet om at nå er pcen klar for oppgradering, og du trykte der, og startet prosessen? Tror du er den eneste i Norge som ev. fikk den meldingen, for ser ikke ut som vi er i første bølge. Kjørte du en kommando eller brukte et program for å få startet installasjonen? Noe som helst annet enn at Windows bare ville oppgradere seg selv? Du fikk denne meldingen, bare på norsk om du har norsk windows? Det der kom ikke opp! Men oppgraderingen var mulig å instalere viss jeg trykte på iconet (jeg trikset ikke med noen kommando eller noe sånt) Lenke til kommentar
myhken Skrevet 30. juli 2015 Del Skrevet 30. juli 2015 (endret) Løsningen blir ev. å ta en clean install med win10 .iso filen (sjekk Windows forumet for å finne ut hvordan) eller gå tilbake til gammelt OS, og så gjør prosessen på nytt. Jeg mistenker at det er noe hardware eller drivere eller overklokking som lager disse BSODene. Endret 30. juli 2015 av myhken Lenke til kommentar
Gjest Slettet+123486210 Skrevet 30. juli 2015 Del Skrevet 30. juli 2015 Løsningen blir ev. å ta en clean install med win10 .iso filen (sjekk Windows forumet for å finne ut hvordan) eller gå tilbake til gammelt OS, og så gjør prosessen på nytt. Jeg mistenker at det er noe hardware eller drivere eller overklokking som lager disse BSODene. Driver å laster ned windows 8.1 fra linux no tusen takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå