Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jeg liker at jentene tisser på meg


VoS

Anbefalte innlegg

Du respekterer kvinner på det høyeste nivå når du tillatte dette. Vanligvis er menn dominerende når det gjelder samleie er mitt inntrykk. Jeg syns det er greit at du liker at jenter tisser på deg, istedet for at du liker BDSM (voldelig samleie).

Hva er galt med BDSM? BDSM trenger ikke involvere vold i det hele tatt. For meg handler det mye om det samme som trådstarter. At man bryter tabuene og deler noe så utrolig intimt sammen. Så det er ikke unaturlig at andre her ser sammenheng med femdom, det var det jeg tenkte på først også, men det er tydeligvis ikke det som er viktig for trådstarter. Jeg tenner ikke på wet, men en del andre ting som går under BDSM.

Kjenner meg mye igjen i det ts skriver med at man er så åpen/sårbar at man deler "alt. En annen ting er at en annen stoler så mye på deg at de tillater deg å ta full kontroll f.eks. Det er det psykologiske bak handlingene som er viktigst. Ikke nødvendigvis smerte, og å kle seg opp osv.

Dette ble litt offtopic kanskje. Er uansett bra at ts har funnet noe han liker og koser seg med det. Skjønner ikke at folk blir sjokkert over slikt i dag, er mange som tenner på det samme.

 

Anonymous poster hash: 1c7b7...593

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Du respekterer kvinner på det høyeste nivå når du tillatte dette. Vanligvis er menn dominerende når det gjelder samleie er mitt inntrykk. Jeg syns det er greit at du liker at jenter tisser på deg, istedet for at du liker BDSM (voldelig samleie).

Hva er galt med BDSM? BDSM trenger ikke involvere vold i det hele tatt. For meg handler det mye om det samme som trådstarter. At man bryter tabuene og deler noe så utrolig intimt sammen. Så det er ikke unaturlig at andre her ser sammenheng med femdom, det var det jeg tenkte på først også, men det er tydeligvis ikke det som er viktig for trådstarter. Jeg tenner ikke på wet, men en del andre ting som går under BDSM.

Kjenner meg mye igjen i det ts skriver med at man er så åpen/sårbar at man deler "alt. En annen ting er at en annen stoler så mye på deg at de tillater deg å ta full kontroll f.eks. Det er det psykologiske bak handlingene som er viktigst. Ikke nødvendigvis smerte, og å kle seg opp osv.

Dette ble litt offtopic kanskje. Er uansett bra at ts har funnet noe han liker og koser seg med det. Skjønner ikke at folk blir sjokkert over slikt i dag, er mange som tenner på det samme.

 

Anonymous poster hash: 1c7b7...593

 

Jeg pleier som regel å forby BDSM fordi det er de som blir tent ved å bruke vold mot kvinnen evt. mannen.

Lenke til kommentar

 

 Jeg mener at ekte kjærlighet fordrer at man deler alt - hvorfor ikke tissingen også? Hvorfor skal det stues bort? Hvorfor skal det være skamfullt og en privatsak? Hvorfor ikke dele det?

 

Du lurer på hvorfor folk flest ikke foretrekker å bli tisset i ansiktet eller drikke tiss?

 

- Urin har et særdeles stort mangfold av bakterier, og noen av disse bakteriene stammer faktisk fra endetarmen. Med andre ord finnes det spor av bæsj i urinen, og bakterier med aerob metabolisering vil formere seg dritkjapt idet de får rikelig med oksygen når tisset forlater kroppen.

- På grunn av det overnevnte er det mange som rett og slett syns det er ekkelt. Helsesøsteren din sa kanskje du kunne drikke det uten å bli alvorlig syk, vel, hva hun legger i alvorlig syk vet jeg ikke og om man blir syk eller ikke avhenger selvfølgelig av hvilke mikroorganismer som er der. Du kan jo sammenlikne urin med sølevann, vann fra en offentlig dass, vann fra Akerselva eller urenset avrenningsvann. Det er nasty, er det ikke? Av samme grunn syns folk at urin er nasty. 

 

Lenke til kommentar

 

 

 

Dette er veldig vanlig, og kommer inn under hovedkategorien "femdom" som legning. Det du liker, er egentlig at kvinnen hersker (og herser) med deg på den ene eller andre måten.

Det er svært vanlig, og du vil finne et hav av refeanser til dette på nettet. Det er beslektet med andre fetisher, som facesitting, CBT, ballbusting, trampling, spitting(spytter i ansiktet eller inn i munn) og "scat" som noen har vært inne på. Veldig vanlig også at man tar i mot det inn i munn.

 

Anonymous poster hash: 2c5a4...092

 

Dette kjenner jeg meg ikke igjen i i det hele tatt. Det handler mye mer om åpenhet og intimitet enn hvem som dominerer den andre i senga. Tissing er for mange et tabu, jeg synes det er vakkert at man deler så intime og private detaljer med hverandre. Men hvem som dominerer den andre er egentlig ikke så interessant for meg. Det nærmeste vi kommer "hersking" er egentlig at vi bytter på hvem som er øverst. Denne tilbøyeligheten er helt avgrenset fra dominansekartet.

 

 

Joda, det kan være alle slags tilnærminger til dette, like manfoldig som mangfoldet av personligheter og legninger. Ingen er like.

Uansett er det ikke noe spesielt sært, så du trenger bekymre deg over det. Såvidt jeg husker var vel det ankepunktet ditt? At du lurte på om det var noe galt med deg/dere, eller var det ikke det du spurte om? 

 

Anonymous poster hash: 2c5a4...092

 

Jeg lurte egentlig ikke på det. :) Jeg bedriver bare folkeopplysning vedrørende mine preferanser og sexvaner. Vennekretsen min vet om dette allerede, neste steg var å lufte dette på internett. 

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

La oss teste dine holdninger, er det greit at jentene driter i trynet ditt også?

I prinsippet, ja. Det beklagelige er at jeg ikke takler drit. Tiss har jeg derimot ingen problemer med. Men det er fortsatt rammene bak handlingen som får meg til å tikke. :)

Lenke til kommentar

I dag våknet jeg av å bli tisset i ansiktet. Det var så herlig, spesielt siden det har vært en stund siden sist. Det å ikke la ting bli en rutine er jo det ultimate trikset. :) Jeg har jo fått inntrykk av at rutinemessige ting gjør at forhold til slutt blir kjedelige og at man til syvende og sist kanskje blir lei av hverandre etter hvert. Jeg kan ikke få en bedre start på dagen enn å våkne av at jeg blir tisset i ansiktet av jenta jeg elsker. Måtte bare dele dette med dere også :) 

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

Utfordringen med dem som er tilhengere av golden showers er at de ofte har en del issues på andre områder. De virker veldig vanlige og veldig gjennomsnittelige veldig lenge. De har ingen problemer med å fungere som besteborgere i et A4 samfunn og kan være hvem som helst. Kan fint være mennesker med reflekterte verdisyn med mer.  Men, over tid, plutselig merker du at det er noe som bare ikke stemmer. Enten en ekstrem usikkerhet, bekreftelsebehov på de rareste ting, traumatiserende opplevelser i forhistorien, problemer med nære relasjoner med mennesker med mer.

 

Derfor klarer jeg ikke å se på de som har dette som fetisj som annet enn avvikere som bruker denne fetisjen til å dekke over noen hull i sjelen ett sted. Det fremstår som regel som en avart av selvskading.

 

Nå er ikke denne aktiviteten direkte skadelig, så jeg vil ikke foreslå, eller påstå at det er behov for behandling. Men jeg ville blitt veldig skuffet om jeg ikke kunne fått den absolutte tillit fra min partner uten å ty til golden showers.

Lenke til kommentar

Utfordringen med dem som er tilhengere av golden showers er at de ofte har en del issues på andre områder. De virker veldig vanlige og veldig gjennomsnittelige veldig lenge. De har ingen problemer med å fungere som besteborgere i et A4 samfunn og kan være hvem som helst. Kan fint være mennesker med reflekterte verdisyn med mer.  Men, over tid, plutselig merker du at det er noe som bare ikke stemmer. Enten en ekstrem usikkerhet, bekreftelsebehov på de rareste ting, traumatiserende opplevelser i forhistorien, problemer med nære relasjoner med mennesker med mer.

 

Derfor klarer jeg ikke å se på de som har dette som fetisj som annet enn avvikere som bruker denne fetisjen til å dekke over noen hull i sjelen ett sted. Det fremstår som regel som en avart av selvskading.

 

Nå er ikke denne aktiviteten direkte skadelig, så jeg vil ikke foreslå, eller påstå at det er behov for behandling. Men jeg ville blitt veldig skuffet om jeg ikke kunne fått den absolutte tillit fra min partner uten å ty til golden showers.

 

Iom. at du er så skråsikker på dette, har du sikkert god dokumentasjon på dette?  Eller er dette noe du har kommet fram til selv?

 

Anonymous poster hash: d1d49...0fd

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

 

Utfordringen med dem som er tilhengere av golden showers er at de ofte har en del issues på andre områder. De virker veldig vanlige og veldig gjennomsnittelige veldig lenge. De har ingen problemer med å fungere som besteborgere i et A4 samfunn og kan være hvem som helst. Kan fint være mennesker med reflekterte verdisyn med mer.  Men, over tid, plutselig merker du at det er noe som bare ikke stemmer. Enten en ekstrem usikkerhet, bekreftelsebehov på de rareste ting, traumatiserende opplevelser i forhistorien, problemer med nære relasjoner med mennesker med mer.

 

Derfor klarer jeg ikke å se på de som har dette som fetisj som annet enn avvikere som bruker denne fetisjen til å dekke over noen hull i sjelen ett sted. Det fremstår som regel som en avart av selvskading.

 

Nå er ikke denne aktiviteten direkte skadelig, så jeg vil ikke foreslå, eller påstå at det er behov for behandling. Men jeg ville blitt veldig skuffet om jeg ikke kunne fått den absolutte tillit fra min partner uten å ty til golden showers.

 

Iom. at du er så skråsikker på dette, har du sikkert god dokumentasjon på dette?  Eller er dette noe du har kommet fram til selv?

 

Anonymous poster hash: d1d49...0fd

 

Dokumentasjon vil være å henge ut mange mennesker som fortjener bedre.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Men jeg ville blitt veldig skuffet om jeg ikke kunne fått den absolutte tillit fra min partner uten å ty til golden showers.

 

Dette er ikke enten / eller da. :) Det er mer å betrakte som ekstra krydder i sexlivet enn en absolutt forutsetning som må være til stede for at full tillit til hverandre skal eksistere. Jeg betrakter dette som et viktig element i åpen og ubetinget kjærlighet, men det er så absolutt ikke et krav. Jeg baserer som sagt tillit på mye mer enn preferanser i senga. :)

Lenke til kommentar

Blir litt overrasket av antall "er du seriøs?"-poster, TS overasker hvertfall ikke meg, ikke etter ting jeg har sett på internett. 

 

Jeg blir bare litt nysgjerrig, hvordan fungerer dette i praksis? Om hun tisser deg i ansiktet, vasker du ansitket eller dusjer etterpå? Og senga og alt av sengetøy må jo bli ganske vått og etterhvert lukte?

 

Jeg hadde vært ganske glad om jeg fant et mannfolk med en sær fetish, ikke at jeg får noe ut av tissing, men at mannen har noe spesielt man kan hjelpe til med og bidra med hadde jo vært kjempefint. Om det så var fetish for føtter. 



Anonymous poster hash: 365b7...b72
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

 

Blir litt overrasket av antall "er du seriøs?"-poster, TS overasker hvertfall ikke meg, ikke etter ting jeg har sett på internett. 

 

Jeg blir bare litt nysgjerrig, hvordan fungerer dette i praksis? Om hun tisser deg i ansiktet, vasker du ansitket eller dusjer etterpå? Og senga og alt av sengetøy må jo bli ganske vått og etterhvert lukte?

 

Jeg hadde vært ganske glad om jeg fant et mannfolk med en sær fetish, ikke at jeg får noe ut av tissing, men at mannen har noe spesielt man kan hjelpe til med og bidra med hadde jo vært kjempefint. Om det så var fetish for føtter. 

 

Anonymous poster hash: 365b7...b72

 

Så din fetisj er å oppfylle hans fetisj? :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg blir bare litt nysgjerrig, hvordan fungerer dette i praksis? Om hun tisser deg i ansiktet, vasker du ansitket eller dusjer etterpå? Og senga og alt av sengetøy må jo bli ganske vått og etterhvert lukte?

 

Anonymous poster hash: 365b7...b72

 

 

Hei! Beklager sent svar. Vi har litt "beskyttelse", i form av det man kaller tisselaken. Så bortsett fra å skifte øverste lag medfører ikke dette noe særlig med problemer. Men i likhet med det meste, så forsvinner litt av den "dramatiske" effekten ved hyppige gjentakelser, så dette skjer egentlig litt nå og da. Rutine er det kjedeligste jeg vet om når det kommer til sexlivet. Dette er jo egentlig også praktisk i forbindelse med skifting av sengetøy.  :)

Lenke til kommentar

Jeg hadde vært ganske glad om jeg fant et mannfolk med en sær fetish, ikke at jeg får noe ut av tissing, men at mannen har noe spesielt man kan hjelpe til med og bidra med hadde jo vært kjempefint. Om det så var fetish for føtter. 

 

Anonymous poster hash: 365b7...b72

 

 

Dette er helt klart det sentrale. Det er egentlig et samarbeid. Noe man gjør sammen. At begge ikke legger like mye i det samme er ikke nødvendigvis så viktig, det viktigste er at man gjør det sammen og at det gleder den ene parten. Dette går jo også på preferanser. Gi og ta. Så gjør jeg noe hun liker ekstra godt.  :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...