Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jeg liker at jentene tisser på meg


VoS

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men hvorfor akkurat i ansiktet?

Effekten blir litt mer dramatisk og forfriskende når jeg blir tisset i ansiktet og ikke på øvrige steder av kroppen. Det blir litt som når du går tur ute og trekker frisk luft. Den forfriskende vinden som gjør at du våkner til liv merkes best i ansiktet. Det samme skjer jo når du dusjer, hjernen klarner når du holder hodet under dusjhodet og lar strålene treffe hodet ditt.

 

Jeg ser på det å bli tisset i ansiktet som en morgenrutine som foregår mellom to mennesker som elsker hverandre og en del av vekkelsesprosessen. Det er ekstra spennende når det ikke blir avtalt muntlig på forhånd. Det finnes egentlig ikke noe tidspunkt det ikke passer på. Vi har implementert rutinen, så jenta jeg er sammen med nå kan tisse på meg i ansiktet for å vekke meg om morgenen. Det blir litt mer naturlig når det kommer på denne måten, og bærer ikke preg av noen "mekanisk" og høytidelig avtale på forhånd. Jeg liker best at det foregår i sengen. Der får vi skikkelig plass til å gjøre dette. Det blir jo litt mer arbeid med rensing og skifting av sengetøy, men det er så kronglete å gjøre dette i dusjen eller i badekaret, trangt som det er. 

 

Jeg har også undersøkt dette med å drikke urinen. Jeg har diskutert dette med helsesøster, og hun sier at man kan drikke tiss uten å bli alvorlig syk. Mennesket må jo ha væske for å overleve. Jeg kan nesten ikke tenke meg noe vakrere, mer naturlig og romantisk enn å slukke tørsten med noe som kommer direkte fra jentas indre. Hun holder meg i live med væske hun selv bærer på. Dette blir for meg litt samme prinsipp som når man ammer en baby. Det er vakkert, rett og slett. Jeg skal innrømme at jeg har smakt bedre ting, men dette handler jo som jeg skrev ikke om selve konsistensen, men mer at man deler på noe som for oss mennesker er 100% naturlig. Det er vel det symbolske i handlingen å drikke jentas safter og væsker som fyrer alle sylindrene mine i gang.. Det handler om hvem som leverer varene for å si det slik.

Lenke til kommentar

Så det er selve handlingen du tenner på? Hva med..hm, say du er sammen med ei som pleier å tisse deg i ansiktet. Du skal ut på business-reise og hun legger ved et norgesglass med tiss i kofferten din som du kan skvette på deg selv av og til når du savner henne. Litt sånn som når soldater har med "frekke bilder" av kjerringa når de reiser ut. Vil dette ha noe effekt? Eller vil det ikke være interessant i det hele tatt?

 

La jenta kjøre gutten med strapon annenhver gang for likestillingens skyld. 

Det er et ganske vridd bilde på hva likestilling går utpå. Det der er noe en vaskeekte rødtopp-feminist kunne sagt. 

Det vil helt klart ha mindre effekt enn når hun sitter over meg og tisser på meg. Da får jeg hele pakken med varm og våt oppvåkning. Jeg synes magien forsvinner litt hvis det skal komme fra et lite glass og ikke fra henne. Det skal være noe vi gjør sammen. Men væsken i glasset ville jo uansett ha kommet fra henne, så det hadde blitt litt som å parfymere seg med hennes naturlige væske.

 

Hovedpoenget er uansett at dette skal vi gjøre sammen, vi skal dele opplevelsen. Det blir et kjærlighetsmøte der deling av kroppsvæsker er en naturlig del av repertoaret. Det er for øvrig bare jeg som blir tisset på. Det er ikke gjensidig utøvelse. Jeg har heller ikke noe som helst behov for å tisse på noen. Det er utelukkende rollen som mottager som er tiltalende og spennende.

 

Ad det siste du skrev ; Jeg er klar over at begrepet egentlig har sin historie i litt andre temaer enn i den settingen jeg brukte det i og at det har mer med rettigheter å gjøre enn fleksibilitet i sexlivet. Jeg syntes bare det var litt vakkert og romantisk å trekke det litt inn i den retningen. 

Lenke til kommentar

Dette er veldig vanlig, og kommer inn under hovedkategorien "femdom" som legning. Det du liker, er egentlig at kvinnen hersker (og herser) med deg på den ene eller andre måten.
Det er svært vanlig, og du vil finne et hav av refeanser til dette på nettet. Det er beslektet med andre fetisher, som facesitting, CBT, ballbusting, trampling, spitting(spytter i ansiktet eller inn i munn) og "scat" som noen har vært inne på. Veldig vanlig også at man tar i mot det inn i munn.



Anonymous poster hash: 2c5a4...092
Lenke til kommentar

 

Dette er veldig vanlig, og kommer inn under hovedkategorien "femdom" som legning. Det du liker, er egentlig at kvinnen hersker (og herser) med deg på den ene eller andre måten.

Det er svært vanlig, og du vil finne et hav av refeanser til dette på nettet. Det er beslektet med andre fetisher, som facesitting, CBT, ballbusting, trampling, spitting(spytter i ansiktet eller inn i munn) og "scat" som noen har vært inne på. Veldig vanlig også at man tar i mot det inn i munn.

 

Er det ikke flott, at noen menn liker dominerende kvinner?

Lenke til kommentar

 

Dette er veldig vanlig, og kommer inn under hovedkategorien "femdom" som legning. Det du liker, er egentlig at kvinnen hersker (og herser) med deg på den ene eller andre måten.

Det er svært vanlig, og du vil finne et hav av refeanser til dette på nettet. Det er beslektet med andre fetisher, som facesitting, CBT, ballbusting, trampling, spitting(spytter i ansiktet eller inn i munn) og "scat" som noen har vært inne på. Veldig vanlig også at man tar i mot det inn i munn.

 

Anonymous poster hash: 2c5a4...092

 

Dette kjenner jeg meg ikke igjen i i det hele tatt. Det handler mye mer om åpenhet og intimitet enn hvem som dominerer den andre i senga. Tissing er for mange et tabu, jeg synes det er vakkert at man deler så intime og private detaljer med hverandre. Men hvem som dominerer den andre er egentlig ikke så interessant for meg. Det nærmeste vi kommer "hersking" er egentlig at vi bytter på hvem som er øverst. Denne tilbøyeligheten er helt avgrenset fra dominansekartet.

Lenke til kommentar

 

 

Dette er veldig vanlig, og kommer inn under hovedkategorien "femdom" som legning. Det du liker, er egentlig at kvinnen hersker (og herser) med deg på den ene eller andre måten.

Det er svært vanlig, og du vil finne et hav av refeanser til dette på nettet. Det er beslektet med andre fetisher, som facesitting, CBT, ballbusting, trampling, spitting(spytter i ansiktet eller inn i munn) og "scat" som noen har vært inne på. Veldig vanlig også at man tar i mot det inn i munn.

 

Anonymous poster hash: 2c5a4...092

 

Dette kjenner jeg meg ikke igjen i i det hele tatt. Det handler mye mer om åpenhet og intimitet enn hvem som dominerer den andre i senga. Tissing er for mange et tabu, jeg synes det er vakkert at man deler så intime og private detaljer med hverandre. Men hvem som dominerer den andre er egentlig ikke så interessant for meg. Det nærmeste vi kommer "hersking" er egentlig at vi bytter på hvem som er øverst. Denne tilbøyeligheten er helt avgrenset fra dominansekartet.

 

 

Joda, det kan være alle slags tilnærminger til dette, like manfoldig som mangfoldet av personligheter og legninger. Ingen er like.

Uansett er det ikke noe spesielt sært, så du trenger bekymre deg over det. Såvidt jeg husker var vel det ankepunktet ditt? At du lurte på om det var noe galt med deg/dere, eller var det ikke det du spurte om? 

 

Anonymous poster hash: 2c5a4...092

Lenke til kommentar

 Jeg mener at ekte kjærlighet fordrer at man deler alt - hvorfor ikke tissingen også? Hvorfor skal det stues bort? Hvorfor skal det være skamfullt og en privatsak? Hvorfor ikke dele det?

 

Du lurer på hvorfor folk flest ikke foretrekker å bli tisset i ansiktet eller drikke tiss?

 

- Urin har et særdeles stort mangfold av bakterier, og noen av disse bakteriene stammer faktisk fra endetarmen. Med andre ord finnes det spor av bæsj i urinen, og bakterier med aerob metabolisering vil formere seg dritkjapt idet de får rikelig med oksygen når tisset forlater kroppen.

- På grunn av det overnevnte er det mange som rett og slett syns det er ekkelt. Helsesøsteren din sa kanskje du kunne drikke det uten å bli alvorlig syk, vel, hva hun legger i alvorlig syk vet jeg ikke og om man blir syk eller ikke avhenger selvfølgelig av hvilke mikroorganismer som er der. Du kan jo sammenlikne urin med sølevann, vann fra en offentlig dass, vann fra Akerselva eller urenset avrenningsvann. Det er nasty, er det ikke? Av samme grunn syns folk at urin er nasty. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 Jeg mener at ekte kjærlighet fordrer at man deler alt - hvorfor ikke tissingen også? Hvorfor skal det stues bort? Hvorfor skal det være skamfullt og en privatsak? Hvorfor ikke dele det?

 

Du lurer på hvorfor folk flest ikke foretrekker å bli tisset i ansiktet eller drikke tiss?

 

- Urin har et særdeles stort mangfold av bakterier, og noen av disse bakteriene stammer faktisk fra endetarmen. Med andre ord finnes det spor av bæsj i urinen, og bakterier med aerob metabolisering vil formere seg dritkjapt idet de får rikelig med oksygen når tisset forlater kroppen.

- På grunn av det overnevnte er det mange som rett og slett syns det er ekkelt. Helsesøsteren din sa kanskje du kunne drikke det uten å bli alvorlig syk, vel, hva hun legger i alvorlig syk vet jeg ikke og om man blir syk eller ikke avhenger selvfølgelig av hvilke mikroorganismer som er der. Du kan jo sammenlikne urin med sølevann, vann fra en offentlig dass, vann fra Akerselva eller urenset avrenningsvann. Det er nasty, er det ikke? Av samme grunn syns folk at urin er nasty. 

 

Det finnes flere eksempeler på at folk drikker sin egen urin. Jeg syns at TS gjør en kjempegod jobb for å hedre kvinnene ved å drikke urinen deres - stolt!

Lenke til kommentar

 

har dere noe under lakenet slik at madrassen ikke blir våt? Eller renser dere sengen hver gang?

 

Kanskje de gjør det i dusjen.

 

 

Siterer Ts : "Jeg liker best at det foregår i sengen. Der får vi skikkelig plass til å gjøre dette. Det blir jo litt mer arbeid med rensing og skifting av sengetøy, men det er så kronglete å gjøre dette i dusjen eller i badekaret, trangt som det er. "

 

Dusjen høres jo egentlig best ut med tanke på hygiene :)

Endret av Tarzan93
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...