Roar Kneppen Skrevet 29. juli 2015 Del Skrevet 29. juli 2015 Gul hibiscus i grønn tåke Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 30. juli 2015 Del Skrevet 30. juli 2015 Mesterlig utført ! Nydelige farger og skarphet/uskarphet som passer perfekt. Stilken mangler, noe du sikkert har en mening med, den greier seg jo godt uten her. Ser for øvrig at det hittil bare er kommet to kommentarer til ditt forrige bilde Anjuna psychedelic 7. I forhold til kvalitet burde det selvsagt fått langt flere, men dette tror jeg har noe med at det blir litt spesielt, og at det dermed kan være vanskelig å gi noe vettug kommentar. (Min k. var kanskje heller ikke vettug). Tror det er nevnt tidligere. Det viktige er å få presentert bilder man selv føler noe for. At mange betrakter dine bilder med interesse er jeg helt sikker på, og de er et viktig bidrag i mangfoldet på Bildekritikken. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 30. juli 2015 Del Skrevet 30. juli 2015 Denne var innertiar for meg! Meget behagelege fargar og flott etterbehandling! "Berre Lækkert" Magnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 30. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2015 Mesterlig utført ! Nydelige farger og skarphet/uskarphet som passer perfekt. Stilken mangler, noe du sikkert har en mening med, den greier seg jo godt uten her. Ser for øvrig at det hittil bare er kommet to kommentarer til ditt forrige bilde Anjuna psychedelic 7. I forhold til kvalitet burde det selvsagt fått langt flere, men dette tror jeg har noe med at det blir litt spesielt, og at det dermed kan være vanskelig å gi noe vettug kommentar. (Min k. var kanskje heller ikke vettug). Tror det er nevnt tidligere. Det viktige er å få presentert bilder man selv føler noe for. At mange betrakter dine bilder med interesse er jeg helt sikker på, og de er et viktig bidrag i mangfoldet på Bildekritikken. Vennlig hilsen Ragnar Bildet er nok ikke ment som noen botanikk time. Derfor ingen stilk. Jeg har mange slike i diverse farger og bakgrunner. Felles for dem alle er at det er eksponert i hagen til mitt første vertskap i Goa i april 2007. Roar Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 30. juli 2015 Del Skrevet 30. juli 2015 Bortsett fra rammen var ikke dette godt å se det var ditt bilde her. Enig med Magnar her, innertier! Lenke til kommentar
Nils Christian Skjauff Skrevet 30. juli 2015 Del Skrevet 30. juli 2015 Delikat - dyktig etterarbeid - kreativt ! Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 30. juli 2015 Del Skrevet 30. juli 2015 Enkelt (til deg å være) men veldig flott utført. Enig med Ragnar over her at det ofte er veldig vanskelig å kommentere mange av bildene dine. Men alle sammen blir betraktet med stor interesse. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 30. juli 2015 Del Skrevet 30. juli 2015 Nydelig, og mesterlig utført. En kan lure på hvordan du har fått til kronbladene så flortynne. Vakkert gult, som vever seg inn i det grønne ... Dette er så bra! Mvh Lisbeth. Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 30. juli 2015 Del Skrevet 30. juli 2015 Et nydelig makrobilde du her viser hvor farger, skarphet og utsnitt er veldig bra Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 30. juli 2015 Del Skrevet 30. juli 2015 Delikat ... nydelig bilde hilsen Torhild Lenke til kommentar
Gjest medlem-356536 Skrevet 10. august 2015 Del Skrevet 10. august 2015 Dette bilde likte jeg godt, var stilig med fine farger og dus og fin bakgrunn! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg