P3xy Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Er dette noe å satse på eller er det dass?? http://multicom.no/varedetaljinfo.asp?vare...VarerSokRes.asp Noen som har et fornuftig svar Lenke til kommentar
silkshade Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 flaut å si det, men den produsenten har jeg aldri hørt om! hva med en test av et slikt hovedkort? noen? Lenke til kommentar
P3xy Skrevet 10. november 2003 Forfatter Del Skrevet 10. november 2003 har ikke hørt om det jeg heller Det var et som het soyo også.. høres ut som japselort Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Gå heller for Abit, Asus eller Gigabyte. De merkene står for kvalitet. Har selv hatt et Asus-hovedkort (P4T-E), og nå har jeg et gigabyte-hovedkort (se under). Har vært strålende fornøyd med begge. Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 har ikke hørt om det jeg heller Det var et som het soyo også.. høres ut som japselort Og da sa vi takk til deg... Hvis du orker å lese litt, så ser du at SOYO har svært gode kort, det samme med Elitegroup. "Problemet" her i Norge er at få leverandører fører disse merkene. Noen revs :: Soyo:hothardware.com hardware-unlimited.com ECS/Elitegroup: OCworkbench.com hwextreme.com -- Dette bare for å ta noen eksempler. [ontopic] P3xy: det er ingenting galt med de kortene. men muligens Abit IC7/IS7 ville vært ett bedre valg med tanke på bundle[/ontopic] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå