Gjest medlem-359424 Skrevet 29. juli 2015 Del Skrevet 29. juli 2015 4 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
HSP Skrevet 30. juli 2015 Del Skrevet 30. juli 2015 Klassisk motiv. Jeg likte utsnittet i v2 best av en eller annen grunn. Henning Lenke til kommentar
Gjest medlem-359424 Skrevet 30. juli 2015 Del Skrevet 30. juli 2015 Klassisk motiv. Jeg likte utsnittet i v2 best av en eller annen grunn. Henning Takker Henning. Måtte jo prøve en av de gamle klassikerne jeg også. Skulle vel egentlig vært rett forfra/bakfra, men hun var raskere enn meg til beins... Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 30. juli 2015 Del Skrevet 30. juli 2015 Så du flyr rundt med to fotoapparater dinglende rundt halsen om dagen ? Ikke så dumt det så har en garderingen klar på et blunk. I likhet med Henning går jeg for V2. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Gjest medlem-359424 Skrevet 30. juli 2015 Del Skrevet 30. juli 2015 Så du flyr rundt med to fotoapparater dinglende rundt halsen om dagen ? Ikke så dumt det så har en garderingen klar på et blunk. I likhet med Henning går jeg for V2. Vennlig hilsen Ragnar Takker Ragnar. Går nok ikke rundt med mer enn ett apparat. Fujien er primært for å gå gatelangs og "travel light". Hendig størrelse, god bildekvalitet og passe anonymt. Vippeskjermen er et pluss for meg, da jeg ikke har en alt for sprek kropp etter diverse knall og fall oppigjennom. Kan få litt andre perspektiv i bildene:-) Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 30. juli 2015 Del Skrevet 30. juli 2015 Kledelig med repeterende mønster i både gate, fortau og dame... S/h gjør susen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg