Tri66er Skrevet 29. juli 2015 Del Skrevet 29. juli 2015 Hei, Jeg er stor fan av funksjonaliteten som ble introdusert i windows 10. Task View/Multi desktops Men, så langt(det er mulig jeg ikke finner innstillingene til dette) så synes jeg den har endel mangler med tanke på innstillinger. Da spesielt med tanke på bruk av flere skjermer. Jeg ønsker å kunne velge hvilken skjerm i mitt oppsett som skal påvirkes av dette. For eksempel: Jeg bruker 3 skjermer i følgende oppsett. 1 2 3 2 er min hovedskjerm og jeg ønsker ikke at denne skjermen skal påvirkes av "multi desktops". Derimot ønsker jeg denne funksjonaliteten på skjerm 1 og 3. For å få denne funksjonaliteten tidligere har jeg brukt tredjeparts software som har vært knotete og fulle i bugs, men som har levert et hav av muligheter. Er det noen som vet om det er mulig å endre dette, eventuelt om videre utvikling av tjenesten er planlagt? Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 29. juli 2015 Del Skrevet 29. juli 2015 (endret) Prøv displayfusion, den er bra til sånne ting. Nyeste versjon støtter win10, og har ikke opplevd noen bugs enda. Absolutt verdt pengene. Endret 29. juli 2015 av Iceman22 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå