jarle-60 Skrevet 29. juli 2015 Del Skrevet 29. juli 2015 Broen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 29. juli 2015 Del Skrevet 29. juli 2015 Flott, og veldig lang bro. Er det den som knytter to skandinaviske naboer sammen? Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 29. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2015 Flott, og veldig lang bro. Er det den som knytter to skandinaviske naboer sammen? Nei det er ikke den men den er på samme rute, Storebæltsbroen om man kommer fra fastlands Danmark og skal til Hovedstaden, eller Sverige. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 30. juli 2015 Del Skrevet 30. juli 2015 Et vakkert ettermiddagsskue dette. Flotte skyformasjoner. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 30. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2015 Et vakkert ettermiddagsskue dette. Flotte skyformasjoner. Vennlig hilsen Ragnar Takker så mye for det Ragnar , rett etter tordenvær dette her. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 30. juli 2015 Del Skrevet 30. juli 2015 Supert bilde av broen dette! Naturlig lys, fint komponert og godt teknisk. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 31. juli 2015 Del Skrevet 31. juli 2015 Herlig lys og reflekser. Fargene skal man heller ikke klage på. Hvorvidt det vil høyne bildet å lyse opp feltet nede til høyre må prøves ut for å finne ut av. Personlig ville jeg nok ha tatt ytterligere drøyt 2 cm oppe og blitt kvitt de mørke skyene. Men det overlater jeg til smaken og baken for jeg ser at dybdefølelsen ute på høyrevingen kan komme skadelidende ut av det. Uansett et herlig bilde der broa drar blikket med seg innover i bildet så vi endelig får øye på den bittelille øya eller hva det nå er langt der inne (ute). Roar Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 2. august 2015 Forfatter Del Skrevet 2. august 2015 Supert bilde av broen dette! Naturlig lys, fint komponert og godt teknisk. Mvh Fredrik Takker så mye for det Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 2. august 2015 Forfatter Del Skrevet 2. august 2015 Herlig lys og reflekser. Fargene skal man heller ikke klage på. Hvorvidt det vil høyne bildet å lyse opp feltet nede til høyre må prøves ut for å finne ut av. Personlig ville jeg nok ha tatt ytterligere drøyt 2 cm oppe og blitt kvitt de mørke skyene. Men det overlater jeg til smaken og baken for jeg ser at dybdefølelsen ute på høyrevingen kan komme skadelidende ut av det. Uansett et herlig bilde der broa drar blikket med seg innover i bildet så vi endelig får øye på den bittelille øya eller hva det nå er langt der inne (ute). Roar Takker så mye for det Roar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg