Jeg er Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Hvilke satelitt høytalere bør jeg kjøpe? Skal være satelitth. stereo med sub. Svar motas med takk. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Hva skal disse brukes til? 2.1-sett? 7.1-sett? Lenke til kommentar
kain Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Hva skal disse brukes til? 2.1-sett? 7.1-sett? Han skriver at det skal vere stereo med sub noe som vil si et 2.1 oppsett Lenke til kommentar
kain Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Når det er sakt ville det vert kjekt å vite son ca hvor mye du vil legge i høyttalerene en ca pris. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Det tilsier ikke at han skal ha 2.1, nei... Du kan ha 30 høyttalere i et monosystem, akkurat som at du kan ha 10 høyttalere i et stereo-oppsett... Jeg kan derimot gå med på at han mest sansynlig vil ha et 2.1 sett, men han spesifiserer det ikke... Lenke til kommentar
Jeg er Skrevet 10. november 2003 Forfatter Del Skrevet 10. november 2003 Hva skal disse brukes til? 2.1-sett? 7.1-sett? Han skriver at det skal vere stereo med sub noe som vil si et 2.1 oppsett stemmer 2.1. Kan jo tilføye at jeg skal bruke dem på bærbarpc når den står hjemme. Lenke til kommentar
Jeg er Skrevet 10. november 2003 Forfatter Del Skrevet 10. november 2003 Når det er sakt ville det vert kjekt å vite son ca hvor mye du vil legge i høyttalerene en ca pris. Pris: Nja? best lyd pr. kr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå