Gå til innhold

Office 2000 i arbeidsgruppe


Rune69

Anbefalte innlegg

Kjører Office 2000 i arbeidsgruppe. Nå skal jeg installere flere e-postkontoer på hver bruker. Det går greit over Tjenester osv.

 

Men hvordan klarer jeg å bestemme hvilken e-postadresse det skal sendes fra og hvilken e-postadresse som skal være standard?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da tror jeg ikke du er kjent med bruk av Outlook 2000 i arbeidsgruppe. Dette alternativet eksisterer ikke. Opprettelse av e-poster skjer gjennom Verktøy --> Tjenester. Det går greit, men når man skal sende e-post er det (såvidt jeg kan se) intet alternativ for å bestemme hvilken adresse det skal sendes fra. Vanlig Outlook (som da bruker BARE INTERNETT) kan jo bare veksle gjennom "Alternativer"-knappen som finnes på verktøylinja når man skriver e-post.

Lenke til kommentar

Nei, må nok innrømme at jeg ikke har testet det, derav spørsmålstegnet...

 

Slik du beskriver det kan imidlertid kanskje ulike profiler funke, som i Exchange? Finnes en annen tråd om profiler her...

 

Man kan enten velge profil fra innloggingen i Win eller slik at Outlook spør om hvilken profil som skal brukes ved oppstart.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...