AndersT2 Skrevet 29. juli 2015 Del Skrevet 29. juli 2015 Installerte nettopp Win 10 på en maskin og laget 2 brukere. Den ene er det passord for å logge seg inn, måtte lage en outlook konto for å få tilgang til Store. Prøvde på samme løsning som funket for Windows 8, men det funket ikke her (gå via netplwiz). Noen som vet hvordan jeg slipper innloggings passord? Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 29. juli 2015 Del Skrevet 29. juli 2015 netplwiz fungerte for meg Men jeg har kun en outlook konto på maskina. Om det er det du skal logge på med, så må du huske å få med hele adressen for at det skal fungere 1 Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 29. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2015 Hva mener du med hele adressen? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 29. juli 2015 Del Skrevet 29. juli 2015 Man angir full login med Microsoft Account slik: MicrosoftAccount\[email protected] Passord Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 29. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2015 Hvor angir man full login? Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 29. juli 2015 Del Skrevet 29. juli 2015 Når du kjører netplwiz, så fjerner du haken for at man må angi passord.. etter dette skal det komme opp et vindu som ber deg taste inn brukernavn samt passord to ganger. I brukernavn feltet må du bruke hele adressen din, om det er en MS konto du logger inn med. F.eks [email protected]. Jeg skrev ikke noe MicrosoftAccount\ først.. kun hele epost adressen. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 29. juli 2015 Del Skrevet 29. juli 2015 netplwiz fungerte for meg Men jeg har kun en outlook konto på maskina. Om det er det du skal logge på med, så må du huske å få med hele adressen for at det skal fungere Takk Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 29. juli 2015 Del Skrevet 29. juli 2015 Jeg skrev ikke noe MicrosoftAccount\ først.. kun hele epost adressen.Lokalt er det sikkert ok.Hvis du derimot skal logge på med din Microsoft Account over remote desktop eller mappe opp drives med de kriteriene angis "hele" ellers feiler autentifiseringen. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 29. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2015 (endret) Tror det rett og slett er det med 2 brukerkontroer ødelegger. Har fjernet haken osv, testet med outlook kontoen og alt. Når jeg starter maskinen så kommer jeg rett inn på kontoen jeg var inne på når jeg avsluttet/restartet. Men når jeg bytter bruker så krever den passord av begge for å komme inn igjen, Endret 29. juli 2015 av AndersT2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå