V. Haugen Skrevet 29. juli 2015 Del Skrevet 29. juli 2015 Nederlenderne har noe mye bedre enn BankID.«Stemmen min er passordet mitt» Lenke til kommentar
G Skrevet 29. juli 2015 Del Skrevet 29. juli 2015 (endret) Nuance. De hadde jeg ikke gitt min tillit til. Prøvde Omnipage fra dem en gang, og det var forferdelig dårlig. Det er mange år siden da. Ellers, hvor vanskelig er det å få det inn på et lydbånd for en skurk, også grave deg ned bak en busk etterpå? Endret 29. juli 2015 av G Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 29. juli 2015 Del Skrevet 29. juli 2015 Nuance. De hadde jeg ikke gitt min tillit til. Prøvde Omnipage fra dem en gang, og det var forferdelig dårlig. Det er mange år siden da. Ellers, hvor vanskelig er det å få det inn på et lydbånd for en skurk, også grave deg ned bak en busk etterpå? Ganske vanskelig, mord har høye straffer og relativt ok oppklaringsrate, spesielt om man driver å tar ut penger. AtW 1 Lenke til kommentar
G Skrevet 29. juli 2015 Del Skrevet 29. juli 2015 Så sant så sant. Men, man vet aldri om noen idioter prøver seg. Og det finnes jo de som ikke rammes av oppklaringsraten også. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 31. juli 2015 Del Skrevet 31. juli 2015 Um.. kan ikke dette knekkes langt lettere enn passord og brikke? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg