nor50 Skrevet 29. juli 2015 Del Skrevet 29. juli 2015 Hvordan er det å bestille briller utenlands? Specsavers skal liksom være så billig, men når man får krysset av det man skal ha der, er det like dyrt som andre butikker, og kvaliteten har vært dårlig på de jeg har kjøpt der. Har skjeve hornhinner og alderstillegg... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 30. juli 2015 Del Skrevet 30. juli 2015 Husk at det kommer toll og moms i tillegg. Ofte må man tilpasse brillene og justere dem i ettertid noe en norsk optiker kan bidra med. Jeg sjekket pris hjemme som var ca. kr. 10.000, i en utenlands nettbutikk kom de samme brillene ut 2-3000 rimeligere, og da hadde jeg tatt med toll og moms. Så litt er det å spare. Har du vurdert linser? Billigere og bedre. Det finnes "progressive" også, men de funker ikke for alle. Du kan også justere linser for skjeve hornhinner. Jeg bruker Biofinity døgnlinser og priser kan du se på feks. Lensit eller Lensway. Disse linsene sover jeg med og bytter dem ut en gang pr. mnd. Totale kostnader pr. år blir kr. 1200,-. Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 30. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2015 (endret) Jeg er for "ømfintlig" til å bruke linser, tror jeg... Har fått pris på 3990,- for briller hos http://nordby.se/butik/grense-optik/så tror jeg prøver det. Endret 30. juli 2015 av nor50 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 30. juli 2015 Del Skrevet 30. juli 2015 Ikke vær for sikker på dette med linser før du har prøvd! Jeg merker ikke mine Du kan jo få med noen prøvelinser fra butikken, men hver oppmerksom på at forskjellige merker føles svært forskjellig. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 30. juli 2015 Del Skrevet 30. juli 2015 Favoptic.no. Billig og bra. Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 30. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2015 fant ut ar brilleland har halv pris på glass nå, så skal dit i morgen. Lenke til kommentar
Fish Skrevet 31. juli 2015 Del Skrevet 31. juli 2015 Hvis det er snakk om dyre brilleglass ville jeg tatt en synsundersøkelse før du bestiller. Synet ditt kan ha endret seg siden forrige gang du bestilte briller/tok synsundersøkelse. Samtidig får du sjekket ut øyehelsen din Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå