Rolf Kristensen Skrevet 29. juli 2015 Del Skrevet 29. juli 2015 Uvær forut Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 29. juli 2015 Del Skrevet 29. juli 2015 Stilig, ble det! Liker "stemningen"... , vel verdt å dele! Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 29. juli 2015 Del Skrevet 29. juli 2015 Den tekniske kvaliteten er grei nok. Det minemalistiske uttrykket faller i min smak. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 29. juli 2015 Del Skrevet 29. juli 2015 Her er det nok situasjonen med det lille lyset mot Fredrikshavnfergen og det truende mørket som blir bidraget her, og det holder i massevis. I slike situasjoner kommer teknisk kvalitet i bakgrunn og betyr ikke så mye etter min oppfatning. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 29. juli 2015 Del Skrevet 29. juli 2015 Bildet var da absolutt verdt å legge ut. Likte den mørke, litt truende stemningen. Ferga fint plassert i bildeflata. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 29. juli 2015 Del Skrevet 29. juli 2015 Som du er inne på så er en liten ekstra avstand en god ting her. Men motivet er svært bra med den hvite båten ut av et lysere himmelparti. mvh Ibn Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 29. juli 2015 Del Skrevet 29. juli 2015 Minimalisme med dramatikk i seg. Spisset fortelling når alle forstyrrende element er borte; bare det hvite skipet på tur inn i det (blå)svarte. Hvitt og sort er symbolske farger, så for mange en betrakter er det et talende bilde. Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 29. juli 2015 Del Skrevet 29. juli 2015 Spennende bilde, litt for mye støy etter min smak. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 30. juli 2015 Del Skrevet 30. juli 2015 Litt støyfjerner på det værste etter å ha isolert det er vil ikke all verden. Men i dette tilfellet er det vel ikke nødvendig heller for det kan godt gå for å være regn hvis man har litt velvilje. Båten er jo fint plassert i flata. hvorvidt det hadde vært mulig å isolere den og skjerpe den ytterligere for å få ut detaljene enda bedre står vel og faller med hvor mye arbeid man synes det er verdt å legge i et slikt bilde om det ikke bare er for trening skyld. Egentlig funker jo bildet OK som det gjør - det er bare meg som har for vane å veie litt for og imot. Roar Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 31. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2015 Mange hjertelige takk til dere alle sammen for de hyggelige og positive tilbakemeldingene på dette bildet som jeg var litt usikker på. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg