Ballers123 Skrevet 29. juli 2015 Del Skrevet 29. juli 2015 Hei! Jeg har en BMW som i det siste har brukt litt mye frostveske, men jeg skjønner ikke hva som er problemet... Noen ganger når jeg fyller bilen med frostvæske tar ikke bilen inn væsken og det hele blir koket opp og kommer ut igjen mellom lokket jeg fylte ned i? Ingen tegn til hvit olje eller lignende.. Det eneste som funker er å fylle når bilen er varm, da tar den inn væsken, noen som har peiling? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 29. juli 2015 Del Skrevet 29. juli 2015 Hvilken modell? Få trykktesta kjølesystemet. Se også etter utvendige lekasjer. Vann på garasjegulvet e.l. Lenke til kommentar
Ballers123 Skrevet 29. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2015 Okei! Er en 1999 modell, trykktesting foregår på verksted eller? Har ikke mye peiling på bil bare så det er sakt ? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 29. juli 2015 Del Skrevet 29. juli 2015 Verksted, eller om du kjenner noen som har utstyr. Jeg har, om du bor rundt Kristiansand/Arendal. Se også etter hvit røyk ut av eksosen (vanndamp). Et sted må vannet gå. Er det ingen utvendige lekasjer så er det innvendig. Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 29. juli 2015 Del Skrevet 29. juli 2015 3-serie? E46 altså? De er kjent for svake kjølesystemer som nettopp lekker. Radiatoren er svært kjent for dette. Her er google din venn. http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=882732 Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 29. juli 2015 Del Skrevet 29. juli 2015 Kan som sagt være en hel del ting, men at du ikke får fylt på kan jo skyldes luft i systemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå