Gå til innhold

Parkering i Oslo sentrum

1Dr.E

Anbefalte innlegg

Skal inn på Sentrum Scene neste tirsdag, og må kjøre bil fra Vestfold etter jobb for å nå inn.
Kjører svært sjelden i Oslo, og så og si aldri innenfor Ring 2.

Er det noen som har gode tips til hvor jeg kan sette fra meg bilen mens jeg er på konsert?
Tåler å gå et lite stykke, har vurdert å finne en T-banestasjon på vestsida og bytta fra bil til bane her.

Har en aldri så liten angst for trafikkbildet i Oslo, med stadige omskiltinger, trikker og enveiskjørte gater.

Lurte på Møllergata, vil det være greit å få parkering her en tirsdag ettermiddag/kveld?

På forhånd takk!

/Bonde i byen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Finn et boligstrøk med gateparkering. Her på Ullevål er det alltid et sted å parkere, så om du virkelig sliter så kan du få min personlige anbefaling å parkere i f.eks Nils Løuritssøns vei eller Tyrihansveien og så gå til Ullevål T-bane stasjon.

Nede i sentrum så kan du være heldig og få parkering i f.eks Inkognitogata, men det ser jeg på som usannsynlig. Det går best om du holder deg utenfor Ring 2.

Lenke til kommentar

Vurderte i grunn nettopp det, tror rett og slett jeg går for det :)
Har parkert i Tyrihansveien før i forbindelse med kamp på Ullevål.
Ser at siste avgang på linje 6 vestover går 00:47, det bør holde.

Takker og bukker!

Lenke til kommentar

Vil det ikke koste hundrelapper å parkere der i 6-7 timer?

Virker for meg å være mindre stress, billigere og sikrere å bruke 15 minutter og en 30kr på T-bane enn å parkere i P-hus i sentrum?

Jeg syntes ikke det er noe stress å komme seg dit, men at det er betraktelig dyrere enn å tilsammen bruke rundt 75kr. 

Lenke til kommentar

Æsj, har prestert å bli lurt av en svindler, så da har jeg ikke billetter likevel :(
Viser seg at svindleren har lurt mange flere, og var dum nok til å gi meg et kontonummer i sitt navn.
Han har en svindeldom fra tidligere på seg. Forhåpentligvis får han en til, jeg og flere andre har politianmeldt ham nå.

Dyr lærepenge, verden var visst ikke full av ærlige og greie mennesker likevel...

Edit: Billett skaffet - it's on! :D

Endret av 1Dr.E
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...