HSP Skrevet 29. juli 2015 Del Skrevet 29. juli 2015 Operaen Oslo 2015 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 29. juli 2015 Del Skrevet 29. juli 2015 Stilren komposisjon, rene linjer, harmonisk fargesammensetning - flott resultat. Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 29. juli 2015 Del Skrevet 29. juli 2015 Sramt og fint dette. Akkurat her stod også jeg og fotogrtaferte men da var det to modeller med i bildet Hilsen Tove 1 Lenke til kommentar
HSP Skrevet 29. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2015 Stilren komposisjon, rene linjer, harmonisk fargesammensetning - flott resultat. Vennlig hilsen Ragnar Sramt og fint dette. Akkurat her stod også jeg og fotogrtaferte men da var det to modeller med i bildet Hilsen Tove Tusen takk! Når vi lærte tegning på skolen så husker jeg at vi lærte at linjer aldri skal gå over i hverandre. Jeg synes det kunne vært litt artig å prøve å få linjer til å gjøre nettopp dette. Derfor dette bildet, hvor veggene til venstre møter hverandre, stikk i strid med regelen vi lærte på skolen. Henning Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 29. juli 2015 Del Skrevet 29. juli 2015 Et bilde etter min smak. Flott med lys innslaget fra venstre side. Døra bryter flott opp det monotone mønstrene i veggen. mvh Ibn 1 Lenke til kommentar
HSP Skrevet 3. august 2015 Forfatter Del Skrevet 3. august 2015 Et bilde etter min smak. Flott med lys innslaget fra venstre side. Døra bryter flott opp det monotone mønstrene i veggen. mvh Ibn Tusen takk Ingvald! Henning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg