Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Masterstudent søker råd

Anbefalte innlegg

Driver i disse dager med siste innspurt av datainnsamling til masteroppgaven min, jeg har et sterkt behov for å få et utvalg som kan generaliseres til populasjonen.

Per nå har jeg 82 % kvinner som har deltatt i undersøkelsen min, samt 18 % menn, dette er per definisjon et skjevt utvalg og kan ikke generaliseres.

Nå vet jeg at det er strenge retningslinjer for undersøkelser m.m. på slike forum, kan evt en moderator ta kontakt med meg dersom det er mulig å få publisert linken til spørreundersøkelsen her? Eventuelt kan de som er interessert i å delta ta kontakt med meg?

Mvh Janne

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Driver i disse dager med siste innspurt av datainnsamling til masteroppgaven min, jeg har et sterkt behov for å få et utvalg som kan generaliseres til populasjonen.

Per nå har jeg 82 % kvinner som har deltatt i undersøkelsen min, samt 18 % menn, dette er per definisjon et skjevt utvalg og kan ikke generaliseres.

Nå vet jeg at det er strenge retningslinjer for undersøkelser m.m. på slike forum, kan evt en moderator ta kontakt med meg dersom det er mulig å få publisert linken til spørreundersøkelsen her? Eventuelt kan de som er interessert i å delta ta kontakt med meg?

Mvh Janne

Da poster jeg linken med tillatelse fra moderator, spørreundersøkelsen søker svar på forbrukers kjennskap til merkevarer innenfor produktkategorien dekorativ maling:

https://response.questback.com/jannehuserbrten/jezhkjzurz

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...