Ragnar Skj Skrevet 29. juli 2015 Del Skrevet 29. juli 2015 Norsk bremuseum Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 29. juli 2015 Del Skrevet 29. juli 2015 Meget godt fortalt, Ragnar, i bilder og tekst. Visste ikke om dette tilbudet der vest, og har notert det, for visitt når der. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 29. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2015 Meget godt fortalt, Ragnar, i bilder og tekst. Visste ikke om dette tilbudet der vest, og har notert det, for visitt når der. Takk for kommentaren Trond ! Du må ta deg en tur dit, mye å oppleve der. Skj Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 29. juli 2015 Del Skrevet 29. juli 2015 Her var både tekst og bilder interessant, synes jeg. Mye å se her til lands også. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 29. juli 2015 Del Skrevet 29. juli 2015 Trodde først du hadde vært en tur i Afrika. Men altså ikke så langt avgårde. Kan i den forbindelse fortelle at jeg har ei mammuttann som er funnet oppe i fjella i Lom. Kjøpte den av Torgeir Garmo som driver steinmuseet i Lom for en del år tilbake. Da snakker jeg om de tenna den har inne i kjeften - ikke de lange støttennene. Tror jeg går for V1 her. Når det gjelder V3 så ville jeg komposisjonsmessig ha beskåret høyresiden slik at den skjærer rekkverket til trappa øverst da jeg tror det nok vil øke spenningen og se penere ut. Linje utgang nær øvre venstre hjørnet gjør at jeg tenker ytterligere kutt oppe eller til venstre for litt mer luft fram til hjørnet. Små korreksjoner kan noen ganger gjøre underverker i et bilde. Om det gjør det her finner du jo ut om du prøver. Jeg gadd ikke prøve det ut. Roar Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 29. juli 2015 Del Skrevet 29. juli 2015 Arkitektoniske løsninger opp mot naturens storslåtte egendefinerte uttrykk. Mannen på vei inn var et fint tilskudd til totalresultatet. Flott. mvh Ibn Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 29. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2015 Her var både tekst og bilder interessant, synes jeg. Mye å se her til lands også. Mvh Fredrik Takk for din kommentar ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 29. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2015 Trodde først du hadde vært en tur i Afrika. Men altså ikke så langt avgårde. Kan i den forbindelse fortelle at jeg har ei mammuttann som er funnet oppe i fjella i Lom. Kjøpte den av Torgeir Garmo som driver steinmuseet i Lom for en del år tilbake. Da snakker jeg om de tenna den har inne i kjeften - ikke de lange støttennene. Tror jeg går for V1 her. Når det gjelder V3 så ville jeg komposisjonsmessig ha beskåret høyresiden slik at den skjærer rekkverket til trappa øverst da jeg tror det nok vil øke spenningen og se penere ut. Linje utgang nær øvre venstre hjørnet gjør at jeg tenker ytterligere kutt oppe eller til venstre for litt mer luft fram til hjørnet. Små korreksjoner kan noen ganger gjøre underverker i et bilde. Om det gjør det her finner du jo ut om du prøver. Jeg gadd ikke prøve det ut. Roar V1 er bildet jeg har lagt mest vekt på. Dine forslag til kutt tiltredes, og vil gjøre bildet bedre - ingen tvil. I V2 burde det også vært foretatt et lite kutt på høyre side for å få vekk smårusket der. Tenkte først å bare legge ut V1, men så kom jeg på når jeg skrev teksten at de to øvrige versjoner ville komplettere helheten, dermed ble det litt hastverk. Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 29. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2015 Arkitektoniske løsninger opp mot naturens storslåtte egendefinerte uttrykk. Mannen på vei inn var et fint tilskudd til totalresultatet. Flott. mvh Ibn Takk for kommentaren Ingvald, V1 er ment som "bildet" i denne sammenheng, de to øvrige for å utfylle helheten. Skj Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 29. juli 2015 Del Skrevet 29. juli 2015 Ett artig gjensyn, jeg var her for noen år siden. Fine bilder alle tre. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 29. juli 2015 Del Skrevet 29. juli 2015 Fint og informativt i både tekst og bilder! Er nok et sted å besøke engang, dette ja! Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 29. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2015 Ett artig gjensyn, jeg var her for noen år siden. Fine bilder alle tre. Mvh. Rolf Hei, og takk for tilbakemelding ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 29. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2015 Fint og informativt i både tekst og bilder! Er nok et sted å besøke engang, dette ja! Klart du må ta deg en tur dit en gang. Takk for kommentaren din ! Skj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg