Ovidia2 Skrevet 29. juli 2015 Del Skrevet 29. juli 2015 Snyltegjesten Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 29. juli 2015 Del Skrevet 29. juli 2015 Det er mye som surrer rundt på blomstene nå om dagen, navn på denne ukjent for meg. V2 med fint sammensatte farger og utsnitt. Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 29. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2015 Tusen takk for hyggelig tilbakemelding fra deg Ragnar! Jeg tror den heter blomsterflue.. men er ikke sikker. Hilsen Tove Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 29. juli 2015 Del Skrevet 29. juli 2015 Hadde V2 stått alene så hadde den jo vært spennende nok. Men akkurat i dette tilfellet er det noe med V1 som gjør at jeg jeg føler den litt mer spennende. Kanskje fordi det er så mye macro om dagen at denne svarthvitn skiller seg litt ut. Roar 1 Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 29. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2015 Hadde V2 stått alene så hadde den jo vært spennende nok. Men akkurat i dette tilfellet er det noe med V1 som gjør at jeg jeg føler den litt mer spennende. Kanskje fordi det er så mye macro om dagen at denne svarthvitn skiller seg litt ut. Roar Tusen takk for kommentaren Roar! Ja det var også akkurat det jeg tenkte som du skrev. Hadde jeg lagt fargeversjonen som hovedbilde hadde det blitt en i mengden av makrobilder. Men jeg ville ha mer følelsen av et grafisk bilde og mer følelse i det. Så jeg er glad du valgte den versjonen. Hilsen Tove Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 29. juli 2015 Del Skrevet 29. juli 2015 Flott macro Tove! Synes du har fått til ein original vri som fungerer veldig godt. Liker! Magnar 1 Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 30. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2015 Flott macro Tove! Synes du har fått til ein original vri som fungerer veldig godt. Liker! Magnar Hjertelig takk for det Magnar!! Det var hyggelig at du syntes det:) Hilsen Tove Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg