matjam Skrevet 29. juli 2015 Del Skrevet 29. juli 2015 (endret) Hei. Er 19 år og har litt fett om kroppen. Er 195 og veier ~98kg. Fettet er fordelt litt på armene og brystkassa, usedvanlig tynn ved ribbebeina (i forhold til resten av magen), så kommer store "love handles" om midjen, men magen er ikke så stor, og der igjen ganske slanke ben/skritt parti. Så for å si det sånn er jeg veldig stor midjen. En rar tanke slo meg. Jeg bruker og har alltid brukt litt trange boksere med strikk på toppen. Kan dette gjøre at fettet ikke legger seg like lett der bokseren er trang? Kan det være at pga. mitt trange undertøy at fettet mitt ligger veldig ujevnt? Takker for svar. Endret 29. juli 2015 av matjam Lenke til kommentar
ozone Skrevet 29. juli 2015 Del Skrevet 29. juli 2015 Nei. Selv sterkt overvektige menn har ofte pipestilker til ben og liten ræv. Strikken i en boxershort er ingen match mot 50 kilo flesk Lenke til kommentar
Fade1 Skrevet 24. mars 2016 Del Skrevet 24. mars 2016 Hehe, har tenkt samme tanken selv, men tror nok at det er feltet på kroppen over bokserstrikken som er mer elastisk og dermed utvider seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå