nor50 Skrevet 28. juli 2015 Del Skrevet 28. juli 2015 Jeg har bestandig tenkt på Bentley som mer eksklusiv enn Rolls Royce, men hvordan stiller dette seg? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 29. juli 2015 Del Skrevet 29. juli 2015 Finnes vel neppe noe fasitsvar på sånn? Jeg har alltid tenkt motsatt av deg Lenke til kommentar
Djn Skrevet 29. juli 2015 Del Skrevet 29. juli 2015 Bentley selger flere biler i året (ca 11 000, såvidt jeg kan se) enn Rolls Royce (som nylig feiret å for første gang ha solgt over 4000 på ett år). Hvis "eksklusivt" betyr at bare noen veldig få har tilgang, betyr kanskje det at RR er mer ekslusive? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 29. juli 2015 Del Skrevet 29. juli 2015 (endret) Rolls Royce er mer eksklusivt på alle måter. Materialvalg, monteringsprosess, motor, og selvfølgelig prisen. Endret 29. juli 2015 av Vertical^ 5 Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 29. juli 2015 Del Skrevet 29. juli 2015 ^ Uten tvil Rolls Royce. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 29. juli 2015 Del Skrevet 29. juli 2015 Begge er biler for gamle penger og halliker, men angående eksklusivitet (i betydningen luksuriøs) så er det Rolls Royce. Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 29. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2015 Leste litt på dette senere på natta. RR var for de som ville bli kjørt, mens Bentley var for de som ville kjøre selv bl.a. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 29. juli 2015 Del Skrevet 29. juli 2015 Definitivt RR, som nevnt over er de lagd for en sjåfør som skal kjøre deg rundt, dermed mer fokus på luksus enn kjøring. Men hva med maybach? Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 29. juli 2015 Del Skrevet 29. juli 2015 Jeg har bestandig tenkt på Bentley som mer eksklusiv enn Rolls Royce, men hvordan stiller dette seg? Det kommer vel an på om du foretrekker Audi eller BMW ... Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 29. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2015 Audi og BMW er sgs på bunnen av min ønskeliste. 1 Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 29. juli 2015 Del Skrevet 29. juli 2015 Audi og BMW er sgs på bunnen av min ønskeliste. Men det er de som står bak Bentley og RR .... Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 29. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2015 Nå har jeg ingen interesse av RR og Bentley heller. 1 Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 29. juli 2015 Del Skrevet 29. juli 2015 Audi og BMW er sgs på bunnen av min ønskeliste. Men det er de som står bak Bentley og RR .... Trodde det var VW og BMW? Continental GT, som ble introdusert i 2003, er basert på samme platform som Phaeton. W12-motoren ble brukt av både VW, Audi og Bentley. Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 29. juli 2015 Del Skrevet 29. juli 2015 Audi og BMW er sgs på bunnen av min ønskeliste. Men det er de som står bak Bentley og RR .... Trodde det var VW og BMW? Continental GT, som ble introdusert i 2003, er basert på samme platform som Phaeton. W12-motoren ble brukt av både VW, Audi og Bentley. Skoda, Audi, VW Bentley og Lamborghini eies av sammen konsern, VAG Group. 1 Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 29. juli 2015 Del Skrevet 29. juli 2015 Audi og BMW er sgs på bunnen av min ønskeliste. Men det er de som står bak Bentley og RR .... Trodde det var VW og BMW? Continental GT, som ble introdusert i 2003, er basert på samme platform som Phaeton. W12-motoren ble brukt av både VW, Audi og Bentley. Skoda, Audi, VW Bentley og Lamborghini eies av sammen konsern, VAG Group. Det har nok de fleste bilinteresserte fått med seg . Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 30. juli 2015 Del Skrevet 30. juli 2015 Audi og BMW er sgs på bunnen av min ønskeliste. Men det er de som står bak Bentley og RR .... Trodde det var VW og BMW? Continental GT, som ble introdusert i 2003, er basert på samme platform som Phaeton. W12-motoren ble brukt av både VW, Audi og Bentley. Skoda, Audi, VW Bentley og Lamborghini eies av sammen konsern, VAG Group. Det har nok de fleste bilinteresserte fått med seg . Det har nok noen. Poenget mitt var bare at det er hverken Audi eller VW alene bak Bentley. De er vel alle basert på MDG(?) plattformen, eller, en forlenget versjon i alle fall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå