BBernes Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Var det noen som fikk spille GT4 når PSExpo var i Oslo , lurer på om det nye officiele rattet var på plass. Og om det ble sagt noe om internett spilling. Lenke til kommentar
Pellick Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Jeg fikk kjørt ett løp på tsukuba curcuit med corolla levin. Drivingforce pro-rattet var ikke der, dem brukte det gode gamle. Styringen i spillet virket et hakk forbedret fra tre'ern, og AI'en var MYE bedre. Motstanderne dytter deg ikke i r..a hele tida sånn som i tre'ern. Lyden hørte jeg ikke,så den kan jeg ikke si noe om. Håper bare de har gjort lyden på de trimma bilene litt råere, og lagt til litt stikkflammer og eksos-smell Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 spilte det jeg oxo det så lovende ut men fartsopplevelsen er ikke der. Spill Need For Speed Underground så er det fart i massevis : Lenke til kommentar
Pellick Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 spilte det jeg oxo det så lovende ut men fartsopplevelsen er ikke der. Spill Need For Speed Underground så er det fart i massevis : Et arcadespill som alternativ til et simulatorspill? I don't think so! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå